Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Interesujące dane z jednego z największych rynków smartfonowych świata. W Indiach, gdzie bezapelacyjnie króluje Xiaomi, właśnie zmienił się wicelider. Dość zaskakujące jest, kto sprzedaje aż tyle smartfonów w tym kraju.

Rynkami tak egzotycznymi zwykle się nie zajmujemy, ale Indie to w końcu drugi po Chinach najbardziej ludny kraj świata. Wyniki z tego państwa mają więc silne przełożenie na globalne rezultaty sprzedaży, zwłaszcza, że wciąż nie jest to rynek nasycony. 

Canalys, międzynarodowa firma zajmująca się badaniami rynku technologii, opublikowała najnowsze statystyki dotyczącego indyjskiego rynku smartfonów. Analitycy zauważyli, że rynek indyjski wzrósł od I kwartału 2019 r. do I kwartału 2020 r.

Samsung, wraz ze swoimi popularnymi telefonami średniej klasy, od dawna jest mocny na indyjskim rynku smartfonów. Kilka lat temu Xiaomi wyprzedziło jednak koreańskiego giganta. Teraz Samsung przesunął się dalej na swoje miejsce, będąc aktualnie numerem 3 w Indiach. Ustępuje tym samym miejsca Xaomi i… Vivo.

Vivo S6 5G – dobry przykład na to, że nowa łączność nie musi być droga

Pozycja Samsunga jest zarówno czynnikiem zmniejszającej się popularności własnej (-1 mln / 13,7% rocznego spadku), jak i dużego wzrostu Vivo (+ 2,2 mln / 48,9% rocznego wzrostu). Prawdopodobnie wynika to z tego, że w 2019 r. w ofercie Samsunga skierowanej do segmentu średniego i ekonomicznego pojawiły się telefony mniej atrakcyjne cenowo w porównaniu z Vivo. Indie to jednak rynek, na którym cena gra olbrzymią rolę.

W przypadku innych marek fenomenalny wzrost notuje Realme (+ 2,6 miliona / 200% rocznego wzrostu). Co ciekawe, wyprzedza tym samym udział w rynku swojej spółki macierzystej – Oppo (+ 0,7 miliona / 22,4%).

https://itreseller.pl/itrnewprodukcja-apple-iphone-na-rok-2020-znaczaco-sie-opozni-podaje-wall-street-journal/