Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

InterLink, będący od lat jedną z wiodących platform e-commerce B2B w Polsce, pozostanie głównym system sprzedażowym dla klientów Grupy ALSO w Polsce.

InterLink, będący od lat jedną z wiodących platform e-commerce B2B w Polsce, pozostanie głównym system sprzedażowym dla wszystkich klientów Grupy ALSO w naszym kraju. Po integracji nowych spółek z ALSO Polska, zostanie zaimplementowana unowocześniona wersja narzędzia. Decyzja podyktowana została unikatowymi funkcjonalnościami systemu. Stanowi także ukłon wobec oczekiwań resellerów i integratorów korzystających do tej pory z InterLinka.

 

W dobie cyfryzacji szereg aktywności człowieka przenosi się do sieci. Dotyczy to także tak istotnego obszaru, jak zakupy. I chociaż o e-commerce mówi i pisze się najczęściej w kontekście rynku B2C, handel przez Internet to obecnie podstawa funkcjonowaniu wielu globalnych i polskich przedsiębiorstw z sektora B2B. Sprzedaż online generuje cały szereg przewag konkurencyjnych, jak elastyczność w tworzeniu bieżącej oferty handlowej, zminimalizowanie kosztów prowadzenia działalności, automatyzacja części procesów sprzedażowych czy precyzyjne targetowanie przekazów reklamowych.

 

Takie, i wiele innych, funkcjonalności zapewniają nowoczesne platformy sprzedażowe B2B, bez których działalność w konkurencyjnym otoczeniu biznesowym byłaby dziś w zasadzie niemożliwa. Doskonałym przykładem jest tu InterLink – podstawowe narzędzie e-commerce wykorzystywane przez nowe spółki zależne ALSO, będące częścią Grupy od lipca 2019 roku. Decyzją zarządu grupy ALSO Holding platforma InterLink pozostanie podstawowym system sprzedażowym spółki ALSO w Polsce.

 

Przez lata funkcjonowania na rynku e-commerce B2B InterLink stał się niemal legendą w obszarze elektronicznych platform obsługi klientów. Już samo to sprawia, że warto utrzymać takie narzędzie. Niemniej o naszej decyzji zdecydował nie tyle sentyment, co względy praktyczne – wyjaśnia Hanna Osetek-Pasquet, Chief Operating Officer w ALSO PolskaPrzede wszystkim jest to system, który doskonale znają i cenią dziesiątki tysięcy użytkowników w Polsce. Dzięki regularnym badaniom korzystających z niego klientów doskonale wiemy, które funkcjonalności są najbardziej cenione, a jakie obszary wymagają dalszej pracy. W naszej ocenie system posiada olbrzymi potencjał rozwoju, a Grupa ALSO ma odpowiednie zasoby, aby go zapewnić – dodaje.

 

InterLink został zaprojektowany i zbudowany nie jako zwykłe narzędzie służące wymianie handlowej przez Internet, lecz jako innowacyjna platforma umożliwiająca całościowe zarządzanie zakupami. System pozwala na kompleksową obsługę transakcji – od sprawdzania stanu magazynowego, przez składanie i kontrolowanie realizacji złożonych zamówień, aż po udostępnianie informacji o statusie rozpatrywanych reklamacji. Co więcej, w czasie rzeczywistym podaje informacje o dostępności towarów w magazynie spółki, a także oferuje szczegółowe opisy i zdjęcia produktów, konfiguratory czy też informacje o najnowszych akcjach promocyjnych dla klientów.

 

Wśród najważniejszych funkcjonalności platformy warto wymienić też m.in. nowoczesne, samouczące moduły wyszukiwania, zaimplementowane algorytmy sztucznej inteligencji wspomagające skuteczne dostosowywanie wyników wyszukiwania, tworzenie i edycję wielu koszyków, możliwość składania zapytań ofertowych, negocjacji cen czy obsługę faktur elektronicznych. W ramach standardowej obsługi zamawiane produkty wysyłane są do klientów w dogodnym dla nich terminie – nawet w dniu zamówienia. Czy trzeba dodawać coś więcej? Może tylko, że w opinii Klientów spółki InterLink jest jednym z najlepszych, najbardziej zaufanych i efektywnych systemów sprzedaży B2B na rynku IT w Polsce! To najlepsza rekomendacja.