InterLink, będący od lat jedną z wiodących platform e-commerce B2B w Polsce, pozostanie głównym system sprzedażowym dla klientów Grupy ALSO w Polsce.

InterLink, będący od lat jedną z wiodących platform e-commerce B2B w Polsce, pozostanie głównym system sprzedażowym dla wszystkich klientów Grupy ALSO w naszym kraju. Po integracji nowych spółek z ALSO Polska, zostanie zaimplementowana unowocześniona wersja narzędzia. Decyzja podyktowana została unikatowymi funkcjonalnościami systemu. Stanowi także ukłon wobec oczekiwań resellerów i integratorów korzystających do tej pory z InterLinka.

 

W dobie cyfryzacji szereg aktywności człowieka przenosi się do sieci. Dotyczy to także tak istotnego obszaru, jak zakupy. I chociaż o e-commerce mówi i pisze się najczęściej w kontekście rynku B2C, handel przez Internet to obecnie podstawa funkcjonowaniu wielu globalnych i polskich przedsiębiorstw z sektora B2B. Sprzedaż online generuje cały szereg przewag konkurencyjnych, jak elastyczność w tworzeniu bieżącej oferty handlowej, zminimalizowanie kosztów prowadzenia działalności, automatyzacja części procesów sprzedażowych czy precyzyjne targetowanie przekazów reklamowych.

 

Takie, i wiele innych, funkcjonalności zapewniają nowoczesne platformy sprzedażowe B2B, bez których działalność w konkurencyjnym otoczeniu biznesowym byłaby dziś w zasadzie niemożliwa. Doskonałym przykładem jest tu InterLink – podstawowe narzędzie e-commerce wykorzystywane przez nowe spółki zależne ALSO, będące częścią Grupy od lipca 2019 roku. Decyzją zarządu grupy ALSO Holding platforma InterLink pozostanie podstawowym system sprzedażowym spółki ALSO w Polsce.

 

Przez lata funkcjonowania na rynku e-commerce B2B InterLink stał się niemal legendą w obszarze elektronicznych platform obsługi klientów. Już samo to sprawia, że warto utrzymać takie narzędzie. Niemniej o naszej decyzji zdecydował nie tyle sentyment, co względy praktyczne – wyjaśnia Hanna Osetek-Pasquet, Chief Operating Officer w ALSO PolskaPrzede wszystkim jest to system, który doskonale znają i cenią dziesiątki tysięcy użytkowników w Polsce. Dzięki regularnym badaniom korzystających z niego klientów doskonale wiemy, które funkcjonalności są najbardziej cenione, a jakie obszary wymagają dalszej pracy. W naszej ocenie system posiada olbrzymi potencjał rozwoju, a Grupa ALSO ma odpowiednie zasoby, aby go zapewnić – dodaje.

 

InterLink został zaprojektowany i zbudowany nie jako zwykłe narzędzie służące wymianie handlowej przez Internet, lecz jako innowacyjna platforma umożliwiająca całościowe zarządzanie zakupami. System pozwala na kompleksową obsługę transakcji – od sprawdzania stanu magazynowego, przez składanie i kontrolowanie realizacji złożonych zamówień, aż po udostępnianie informacji o statusie rozpatrywanych reklamacji. Co więcej, w czasie rzeczywistym podaje informacje o dostępności towarów w magazynie spółki, a także oferuje szczegółowe opisy i zdjęcia produktów, konfiguratory czy też informacje o najnowszych akcjach promocyjnych dla klientów.

 

Wśród najważniejszych funkcjonalności platformy warto wymienić też m.in. nowoczesne, samouczące moduły wyszukiwania, zaimplementowane algorytmy sztucznej inteligencji wspomagające skuteczne dostosowywanie wyników wyszukiwania, tworzenie i edycję wielu koszyków, możliwość składania zapytań ofertowych, negocjacji cen czy obsługę faktur elektronicznych. W ramach standardowej obsługi zamawiane produkty wysyłane są do klientów w dogodnym dla nich terminie – nawet w dniu zamówienia. Czy trzeba dodawać coś więcej? Może tylko, że w opinii Klientów spółki InterLink jest jednym z najlepszych, najbardziej zaufanych i efektywnych systemów sprzedaży B2B na rynku IT w Polsce! To najlepsza rekomendacja.