ISE 2020: Sony TEOS 2.2 – system do zarządzania miejscem pracy zaprezentowany podczas targów w Amsterdamie. Podstawą ma być automatyzacja i IoT.

System TEOS Manage 2.2 to nowy sposób Sony na stworzenie inteligentnych, efektywnych miejsc pracy. Nowa wersja oprogramowania do zarządzania miejscem pracy oferuje szereg nowych funkcji.

 

Sony Professional Solutions Europe poinformowało o wydaniu nowej wersji rozwiązania do zarządzania miejscami pracy: TEOS 2.2 . Nowo ulepszony pakiet narzędzi, uzupełniony nowymi urządzeniami zgodnymi z systemem TEOS, daje pełną kontrolę nad połączonymi urządzeniami w środowiskach biurowych i edukacyjnych. TEOS 2.2 ma 20 nowych cech i funkcji. Należą do nich m.in. programowalne narzędzia do inteligentnej automatyzacji, nowy interfejs Meeting Display czy integracja z Microsoft Outlook. Najnowsza aktualizacja umożliwia wykorzystanie nowych osiągnięć w technologii czujników IoT.

 

 

„Podmioty ze wszystkich sektorów poszukują narzędzi, które pozwalają w pełni wykorzystać posiadane urządzenia, sprzyjają współdziałaniu i optymalizują miejsca wykonywania pracy — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Równocześnie obserwujemy szybkie zmiany w technologii zarządzaniem miejscem pracy. Nowa generacja czujników IoT zapewnia firmom większą kontrolę i możliwość zarządzania od jakości powietrza po obłożenie sal. Przy wdrożeniach TEOS współpracowaliśmy przy z ponad 200 podmiotami z całego świata, jak nikt inny możemy więc spożytkować potencjał tej technologii. TEOS 2.2 będzi e miał zasadnicze znaczenie dla przedsiębiorstw, które pragną usprawnić swoje biura i tworzyć inteligentne, zautomatyzowane i zoptymalizowane miejsca pracy, dostosowane do własnych potrzeb i wymagań przyszłości.”