ISE 2023: „Europejski rynek display ma wielki potencjał” podkreśla William Ding z Hikvision i zaprasza do odwiedzin nowego showroomu firmy w Warszawie
Hikvision mogło pochwalić się jedną z bardziej imponujących stref podczas ISE 2023 – bardzo skupiono się na produktach, w tym nowościach, tak dla biznesu, jak i edukacji, o obecności firmy na ISE 2023 dla IT Reseller TV mówił William Ding, Commercial Display Product Manager w Hikvision.
Hikvision ma bogate portfolio produktowe, a jego część poświęcona technologiom wyświetlania obrazu wydaje się rosnąć z roku na rok. Firma potwierdza zresztą, że ma poważne ambicje na rynku europejskim, a także na jego istotnej części, którą stanowi rynek polski.
„Europejski rynek display ma wielki potencjał. Po pandemii dostajemy coraz więcej okazji projektowych w Europie, a w szczególności w Polsce. W 2023 Polska i Europa są w obszarze szczególnego skupienia naszych działań. Hikvision w tym roku oferuje wiele zróżnicowanych produktów: LED, LCD i panele interaktywne czy dla digital signage” – podkreślił William Ding, Commercial Display Product Manager w Hikvision – „(…) ponieważ zobaczyć oznacza uwierzyć, nowości technologiczne przygotowujemy także w naszym showroomie w Warszawie”
ISE 2023 zdawało się być większe i bardziej pełne ludzi niż wcześniejsze edycje. Podobnie obecność Hikvision – była bardziej imponująca i zauważalna niż wcześniej. Firma zdawała się swoim pokaźnym stoiskiem przypominać, że Hikvision to poważny, silny gracz z Chin, który, w przeciwieństwie do wielu chińskich marek, jest klasyfikowany jako A-brand.
Jędrzej Filipowski, Business Development Director Professional Display Solutions z Hikvision, opowiedział dla IT Reseller TV o udziale jego firmy w tegorocznym ISE oraz o nowym showroomie, który Hikvision szykuje w Polsce: