Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Ludzie, produkty, usługi, dobre zarządzanie i finansowanie” jako receptę na sukces Lenovo wskazkuj Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager Lenovo Polska w programie „Liderzy Branży” IT Reseller TV.

„Oferta finansowania Lenovo jest bardzo konkurencyjna” – podkreślił w programie IT Reseller TV „Liderzy Branży” Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager w Lenovo Polska – firmie, która jest liderem sprzedaży komputerów w Polsce, bezpośrednio po wydarzeniu Lenovo NPT 2021 kierowanego dla partnerów biznesowych marki Lenovo w Polsce. 

 

Trudno przy okazji wywiadu przeprowadzanego zaraz po zakończeniu pierwszego kwartału, nie poruszyć tematu podsumowania poprzedniego roku. Jest to moment, w którym wiele firm działających globalnie jest gotowych do pełnego przedstawienia swoich osiągnięć oraz wyników. Nie jest zaskakującym, że Lenovo, jako wiodący producent komputerów, osiągnęło znakomite wyniki na świecie. Także w Polsce, gdzie jest liderem od lat. 2020 rok był jednak szczególny.

 

„Pandemia wywołała ogromną falę popytu” – mówi w programie „Liderzy Branży” Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager w Lenovo Polska – „Co idzie za ogromną falą popytu? Problemy z podażą. – „(…)żyliśmy w świecie, w którym normą była dostępność towaru, robiliśmy wszystko, żeby go sprzedać do partnera, potem do klienta końcowego. Teraz sytuacja się zmieniła. W swojej ponad 25-letniej karierze pamiętam dwie takie sytuacje, że były problemy z dostępnością towaru. Ale takiej, jak w zeszłym roku, dotychczas nie było”.

 

Skala niedoborów sprzętu jest odczuwana przez wszystkie firmy z branży, a właściwie branż, bo kryzys dotyczy właściwie całej elektroniki użytkowej, komputerów, telefonów, ale i coraz bardziej wypełnionych chipami samochodów.

 

„Zmieniliśmy sposób myślenia i rozmawiania z partnerami. Zaczęliśmy rozmawiać o dostępności (…) To zmiana sposobu myślenia i robienia biznesu, co zajęło nam kilka miesięcy” – dodaje SMB Channel Manager Lenovo Polska.

 

W wywiadzie dla IT Reseller TV Juliusz Niemotko z Lenovo Polska porusza także tematy pozycji firmy w Polsce, tego, jak poradziła sobie z przejściem na pracę zdalną, w jaki sposób współpracuje i będzie współpracować w 2021 roku ze swoimi partnerami oraz jak ważny jest zgrany zespół. Zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu: