Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IT Reseller TV „Liderzy Branży”: Co urzekło VAD we współpracy z Lenovo? – wyjaśniają Adam Dyszkiewicz z Lenovo i Tomasz Paradowski z Veracomp – Exclusive Networks.

W kolejnym odcinku programu IT Reseller TV „Liderzy branży” omawiamy noworozpoczętą współpracę największego producenta komputerów na świecie z czołowym polskim dystrybutorem VAD.

Lenovo nie mogło dotychczas narzekać na liczbę dystrybutorów, ale przy tej skali działań okazuje się, że wśród nich potrzebny jest silny VAD, a takim bez cienia wątpliwości jest Veracomp – Exclusive Networks. O nowej współpracy, ale też o rozwiązaniach ThinkSmart, rozmawiamy z Adamem Dyszkiewiczem Business Development Managerem w Lenovo Polska i Tomaszem Paradowskim, Dyrektorem Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks.

 

„Jako największy producent komputerów na świecie, z marką-legendą ThinkPad (…) chcemy się mocno rozwijać” – mówi Adam Dyszkiewicz z Lenovo„Mamy ambicję stać się tzw. one-stop shopem dla partnerów, dla klientów końcowych. Marek Think mamy obecnie 13. (…) Mamy świadomość, że specjalizacja wymaga nieco innego podejścia do kanału, do sprzedaży i do modelu dystrybucji. Stąd decyzja o podjęciu współpracy, po raz pierwszy w Polsce, z dystrybutorem z wartością dodaną. Ponieważ mówimy o rozwiązaniach do pracy hybrydowej, to wybór mógł być tylko jeden – Veracomp – Exclusive Networks.”

 

To rzeczywiście pierwsza współpraca obu firm, przesunięcie się Lenovo w stronę nowego dla tego giganta sposobu dystrybucji. Do tanga jednak trzeba dwojga. Co urzekło utytułowanego VAD’a w Lenovo?

 

„Wśród tych 13 marek pojawia się ThinkSmart, czyli rozwiązania smart collaboration. To one, plus podejście Lenovo do kanału i pomysł na sprzedaż, zmiana strategii sprzedaży Lenovo świecie i w Polsce, też zmiany osobowe, ale też, a może przede wszystkim, rozumienie sprzedaży projektowej i rozwiązaniowej” – mówi Tomasz Paradowski, Dyrektor Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks.

 

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia całego wywiadu w IT Reseller TV:

 

Zapraszamy do oglądania i subskrybowania naszego kanału na YouTube IT Reseller TV. 

Jaki hosting dla WordPress? Test hostingów pod WordPress 2021.