IT Reseller TV „Liderzy Branży” – „Będziemy rozwijać swoje kompetencje, żeby być jeszcze lepszym partnerem dla naszych odbiorców” – zgodnie podkreśla zespół Bechtle Direct Polska – Karolina Romańczuk, Bartłomiej Szponar, Łukasz Majda

W ramach cyklu „Liderzy Branży” IT Reseller TV mieliśmy okazję porozmawiać z zespołem Bechtle Direct Polska; Karoliną Romańczuk, Bartłomiejem Szponarem oraz Łukaszem Majdą. 

Zaskakujące realizacje, bogata oferta handlową i skupienie na potrzebach odbiorcy – Bechtle Direct Polska nie bez przyczyny często wymieniane jest jako jeden z czołowych dostawców rozwiązań do firm. Od pewnego czasu firma, której główna siedziba w Polsce zlokalizowana jest we Wrocławiu, posiada nową placówkę w Warszawie. To właśnie tam powstał ten odcinek „Liderów Branży”.

Nowe biuro w Warszawie to oczywiści łatwiejszy dostęp do szerokiego wachlarza firm działających w stolicy; zarówno odbiorców, jak i vendorów.

 

„Był to krok, który należało wykonać. Chociaż nasze korzenie to Wrocław, tam jest polska stolica Bechtle. Pamiętajmy jednak, że jeśli chodzi o stolicę biznesową, to właśnie Warszawa. To tutaj dzieje się core najważniejszego biznesu.” – wyjaśnia Łukasz Majda, szef oddziału warszawskiego Bechtle – „Producenci, vendorzy, dystrybutorzy, ale i nasi klienci, z którymi współpracujemy od lat, również znajdują się w Warszawie. Pamiętajmy, że biznes to budowanie długotrwałych relacji, a e-kontakty nie zawsze są najważniejsze. Dlatego też będąc tutaj, jesteśmy bliżej biznesu”

 

„Będąc w Warszawie jesteśmy bliżej „środowiska” (…) naszych klientów, partnerów, vendorów” – uzupełnia Bartłomiej Szponar, Sales Lead Bechtle Direct Polska – „Zobaczymy jakie będzie kolejne miasto” – sugerując, że to może nie być koniec rozwoju terytorialnego firmy.

 

Rozwój jest zresztą wpisany w koncepcję tego przedsiębiorstwa, co może przybierać też inne, mniej oczywiste formy, o czym przypomina Karolina Romańczuk, Managing Director Bechtle Direct Polska:

 

„Będziemy rozwijać swoje kompetencje, żeby być jeszcze lepszym partnerem dla naszych odbiorców” – powiedziała Karolina Romańczuk, Managing Director Bechtle Direct Polska – „Postęp technologiczny jest ogromny, jest więc nacisk na to by kompetencje zdobywać, poszerzać i mieć pełne portfolio, które oferujemy. To niekończąca się historia, stały proces. Widzimy także swoją rolę jako edukatora w niektórych sektorach w temacie sustainability i wpływu na środowisko, chociażby z tytułu tego, co już wiemy, że dzieje się w Europie Zachodniej”

 

 

Zespół Bechtle jest z całą pewnością potężną siłą firmy, co osobiście mogłem odczuć w trakcie nagrania, ale i przy kolejnych spotkaniach z przedstawicielami tego przedsiębiorstwa. W nagranej przez nas rozmowie przytaczane są interesujące przykłady działania firmy, w tym realizowanie dosyć niestandardowych dostaw. Jak się okazuje, odległość nie zawsze stanowi kłopot.