Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Dzięki dobremu planowaniu wyniki są bardzo dobre. Za pierwsze półrocze mamy ogromne wzrosty, za co serdecznie dziękuję naszym partnerom” – podkreślił Krzysztof Mertowski, Head of Sales Brother Polska w programie „Liderzy Branży” 

Brother, japońska firma skupiona na działalności w obszarze druku, może pochwalić się na polskim rynku dobrymi wynikami. Z szefem sprzedaży Brother Polska, Krzysztofem Mertowskim, w ramach cyklu „Liderzy Branży” IT Reseller TV, rozmawiał Mariusz Laurisz. 

Brother całkiem skutecznie wyszedł z etapu problemów z dostępnością, z czym mierzyła się cała branża druku. Dziś polski oddział japońskiej firmy osiąga dobre rezultaty, napędzane nie tylko sprzedażą typowych urządzeń do druku biurowego. Obecnie Brother sprzedaje coraz więcej urządzeń odpowiadających kolejnym rynkowym potrzebom.

 

„Staraliśmy się, przygotować dobrze do roku fiskalnego, który zaczęliśmy 1 kwietnia. Zwłaszcza po trudniejszym roku poprzednim, w którym były problemy z dostępnością. Dzięki dobremu planowaniu wyniki są bardzo dobre. Za pierwsze półrocze mamy ogromne wzrosty, za co serdecznie dziękuję naszym partnerom, dystrybutorom i wszystkim kolegom i koleżankom” – ocenił wyniki firmy Krzysztof Mertowski, Head of Sales Brother Polska.

 

 

Przypominamy także, że całkiem niedawno Brother, wspólnie z partnerami handlowymi i dystrybutorami, świętował na Brother Dealer Day 2023. Relację z tego wydarzenia można przeczytać tutaj:

Brother Dealer Day 2023 – Doskonały czas do celebrowania świetnych wyników wspólnie z kanałem partnerskim!