Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IT Reseller TV „Liderzy Branży” – Ola Jiang, z Zepp Health i Amazfit o nowym Centrum Operacyjnym w Polsce i nadchodzącym przełomie w branży

Amazfit to jedna z największych marek smartwatchy na świecie. Dzięki dobremu designowi i przejrzystemu oprogramowaniu, urządzenia tej marki zyskały wielką popularność. Rozmawiamy dziś z Olą Jiang, EMEA Marketing Director Amazfit. 

Wiele uwagi poświęcamy produktom i usługom B2B. Dziś robimy wyjątek skupiając się na działalności producenta, który swoją ofertę buduje w olbrzymim stopniu w oparciu o sektor B2C. Ostatecznie przecież, wszyscy jesteśmy także konsumentami.  Smartwatch natomiast to produkt typowo konsumencki. Urządzenia te wdarły się kilka lat temu na masowy rynek, dzisiaj stanowią właściwie produkt nie budzący już szczególnej sensacji. O tym jak używamy smartwatchy, jaką rolę odgrywają dzisiaj, a jaką szykuje dla nich przyszłość, a także o samej działalności Amazfit/Zepp Health rozmawialiśmy z Olą Jiang, EMEA Marketing Director.

 

„Zepp Health istnieje od 2013 roku, a od 2018 roku jesteśmy notowani na giełdzie nowojorskiej” – powiedziała Ola Jiang, mówiąc o charakterystyce firmy – „Dostarczamy rozwiązania z zakresu inteligentnego monitorowania zdrowia. Mamy trzy marki: Amazfit, dostarczający na rynek smartwatche i dbający o zdrowie użytkowników. Pozostałe dwie to Zepp Calrity oraz Zepp Aura. (…) Zepp Clarity pomaga ludziom przezwyciężyć problemy ze słuchem. Produkty tej marki dostarczamy na rynki azjatyckie, ale w niedalekiej przyszłości pojawią się także w Europie. Zepp Aura skupia się na oprogramowaniu np. zapewniającym lepszy sen.”

 

Amazfit jest jednym z pionierów rynku smartwatchy. Ta chińska marka inteligentnych urządzeń do noszenia została założona we wrześniu 2015 roku przez noszącą wówczas nazwę Huami firmę Zepp Health, założoną dwa lata wcześniej. Pierwszy smartwatch Amazfit pojawił się na rynku w 2016 roku. Co szczególnie interesujące, firma korzysta, w przeciwieństwie do większości marek, z własnej, autorskiej elektroniki. Pierwszy chipset zaprojektowany przez Zepp (nazwany Huangshan-1) firma prezentowała na MWC w 2019 roku. Od tego czasu rozwija tę gałąź działalności i wykorzystuje coraz sprawniejsze jednostki w swoich produktach.

 

 

Zapytana o przełomowe technologie w smartwatchach Ola Jiang przyznała, że będzie to możliwość zaimplementowania w tych urządzeniach bezinwazyjnego pomiaru cukru we krwi.

 

„Gdy mówimy o technologiach przełomowych dla rynku to z pewnością taką będzie pomiar poziomu cukru we krwi” – powiedziała Ola Jiang – „Każda firma i marka prowadzi badania w tym obszarze. My także robimy testy w tym zakresie. Mogę powiedzieć, że jest na co czekać”