Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

IT Reseller TV „Liderzy Branży” – „Predykcja i przewidywalność dostępności towarów dla klienta, to coś najważniejszego” – zgodnie twierdzą Michał Garwacki z GTV oraz Marek Głazowski z IFS

Trendy, nowości, innowacje – w biznesie nie ma ferii. W najnowszym odcinku programu „Liderzy Branży” rozmawiamy na temat zmian, które będą dotyczyły europejskiej i polskiej gospodarki w najbliższych latach.

Najważniejszy z trendów technologicznych ostatnich kilkunastu miesięcy – sztuczna inteligencja, chociaż pewnie jest najbardziej istotnym, to nie jest jedynym trendem, który będzie kształtować rozwój biznesu w najbliższym czasie. Wspólnie z Michałem Garwackim, Dyrektorem ds. Transformacji Cyfrowej w GTV i Markiem Głazowskim, Prezesem Zarządu IFS Poland, CEE, staramy się znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące kierunków zmian, także w oprogramowaniu dla firm.

 

„Trendem jest coś, co nie jest wprawdzie trendem technologicznym, ale tematu technologii dotyka jest to, aby wesprzeć się w zakresie trafnego prognozowania w biznesie, by technologia wspierała skomplikowane, scenariuszowe procesy biznesowe” – powiedział Michał Garwacki, GTC. – „Ważnym jest, by móc bardzo szybko reagować na zmianę sytuacji, żeby technologia, dane, procesy – aby to pomagało w czasie niemal rzeczywistym”

 

„Najważniejsze jest aby zachować ciągłość biznesu, nie dopuścić do zerwania łańcuchów dostaw, a w konsekwencji predykcja i przewidywalność dostępności towarów dla klienta, to coś najważniejszego” – uzupełnia Marek Głazowski, IFS.

 

Wśród poruszanych tematów znalazły się także kwestie związane z trudnościami wdrożeń oprogramowania dla firm, regulacji wobec AI oraz kwestii wpływu tejże na rynek pracy. Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy: