„Być jak najbliżej rynku i słuchać” – mówi Tomasz Klewinowski, SMB Team Leader Lenovo Polska w IT Reseller TV „Liderzy Branży”.

Duże zmiany personalne w Lenovo Polska na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy to bez wątpienia efekt nowego stylu zarządzania w firmie, po zmianie prezesa. Jednym z, jak sam siebie określa, „nowych nabytków” w firmie jest Tomasz Klewinowski, obecnie SMB Team Leader w Lenovo Polska. W firmie od października, a teraz po raz pierwszy w cyklu „Liderzy Branży” IT Reseller TV. 

 

„Chciałem być jak najbliżej rynku i słuchać tego rynku, rozumieć co jest potrzebne. Mimo czasu pandemicznego udało mi się spotkać z dystrybutorami, także z niektórymi partnerami. Dla mnie niezwykle cenny jest ich feedback m.in. na temat tego, jak firma Lenovo postrzegana jest na rynku” – mówi Tomasz Klewinowski, SMB Team Leader w Lenovo Polska.

Z nowym szefem kanału partnerskiego Lenovo rozmawiamy zarówno o podsumowaniu ubiegłego roku, planach na przyszłość, pozycji Lenovo w ujęciu globalnym i krajowym, a także o zmianach w programie partnerskim. Zapraszamy do obejrzenia nowego odcinka programu „Liderzy Branży”:

 

 

Warto zwrócić uwagę na to, że w rozmowie Tomasz Klewinowski podkreśla znaczenie edukacji, działania partnerów w oparciu o wiedzę. Inwestowanie w kompetencje wiedzowe kanału partnerskiego to bez wątpienia dobry ruch.

 

„Chciałbym zainwestować pewne środki w rozwój kompetencji partnerów, zwłaszcza ich działów handlowych. Uważam, że to dobry kierunek, bo te kompetencje ostatecznie są kluczowe” – powiedział Tomasz Klewinowski.

 

W trakcie rozmowy w studio nie mogliśmy nie dotknąć też tematu konkursu Lenovo, zorganizowanego w ubiegłym roku dla partnerów firmy. Wydarzenie rozdania nagród w konkursie partnerskim „Forza Ducati!Forza Lenovo!” także relacjonowaliśmy w formie video. 

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!