Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Być jak najbliżej rynku i słuchać” – mówi Tomasz Klewinowski, SMB Team Leader Lenovo Polska w IT Reseller TV „Liderzy Branży”.

Duże zmiany personalne w Lenovo Polska na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy to bez wątpienia efekt nowego stylu zarządzania w firmie, po zmianie prezesa. Jednym z, jak sam siebie określa, „nowych nabytków” w firmie jest Tomasz Klewinowski, obecnie SMB Team Leader w Lenovo Polska. W firmie od października, a teraz po raz pierwszy w cyklu „Liderzy Branży” IT Reseller TV. 

 

„Chciałem być jak najbliżej rynku i słuchać tego rynku, rozumieć co jest potrzebne. Mimo czasu pandemicznego udało mi się spotkać z dystrybutorami, także z niektórymi partnerami. Dla mnie niezwykle cenny jest ich feedback m.in. na temat tego, jak firma Lenovo postrzegana jest na rynku” – mówi Tomasz Klewinowski, SMB Team Leader w Lenovo Polska.

Z nowym szefem kanału partnerskiego Lenovo rozmawiamy zarówno o podsumowaniu ubiegłego roku, planach na przyszłość, pozycji Lenovo w ujęciu globalnym i krajowym, a także o zmianach w programie partnerskim. Zapraszamy do obejrzenia nowego odcinka programu „Liderzy Branży”:

 

 

Warto zwrócić uwagę na to, że w rozmowie Tomasz Klewinowski podkreśla znaczenie edukacji, działania partnerów w oparciu o wiedzę. Inwestowanie w kompetencje wiedzowe kanału partnerskiego to bez wątpienia dobry ruch.

 

„Chciałbym zainwestować pewne środki w rozwój kompetencji partnerów, zwłaszcza ich działów handlowych. Uważam, że to dobry kierunek, bo te kompetencje ostatecznie są kluczowe” – powiedział Tomasz Klewinowski.

 

W trakcie rozmowy w studio nie mogliśmy nie dotknąć też tematu konkursu Lenovo, zorganizowanego w ubiegłym roku dla partnerów firmy. Wydarzenie rozdania nagród w konkursie partnerskim „Forza Ducati!Forza Lenovo!” także relacjonowaliśmy w formie video. 

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!