Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Izabela Franke wzmacnia zespół Future Mind, obejmując stanowisko Head of Advisory.

Z początkiem grudnia do zespołu Future Mind, firmy, która wspiera partnerów w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych i biznesowych, dołączyła Izabela Franke. Jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem: hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze ona kluczowy filar rozwoju spółki, tj. usługi doradcze.

Izabela Franke to ekspertka w obszarze Customer Experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (MarTech, CRM, e-commerce self-service, portale) z ponad 15 letnim doświadczeniem. Przed dołączeniem do Future Mind przez ponad 6 lat była związana z firmą konsultingową PwC, gdzie jako Vice Director i Head of Digital Ecosystems, wspierała organizacje w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach Front Office, które wiążą się bezpośrednio z konsumentem, tj., marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klientów. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową i rozumienie technologiii, dostarczając rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność klientów oraz budują doskonałe customer experience.

Wcześniej doświadczenie zdobywała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems oraz Atos Polska. W swojej długoletniej karierze zawodowej zrealizowała wiele projektów dla firm z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej.

W firmie technologiczno-doradczej Future Mind jako Head of Advisory będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie transformacji cyfrowej. Skupi się przede wszystkim na takich aspektach jak – hiperpersonalizacja komunikacji i doświadczeń, dane konsumenckie, budowanie zaangażowania i lojalności klientów.

 

Future Mind znajduje się w ważnym momencie rozwoju. Zależy nam, aby sukcesywnie rozwijać nasze linie biznesowe i doradczo wspierać partnerów w procesie transformacji cyfrowej. Mamy ambitne plany, a za ich realizację odpowiadają najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasz zespół został właśnie wzmocniony przez Izabelę, która ma ogromne doświadczenie w obszarze digital transformation i która swoimi działaniami udowadnia, że dane i technologia odpowiednio wspierane rozumieniem zachowań klientów, mogą dostarczać prawdziwą wartość – mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind. – Nie mam wątpliwości, że umiejętności oraz wiedza rynkowa Izabeli, w znacznym stopniu przełożą się na rozwój naszego działu Advisory.

 

Izabela Franke jest autorką oraz współautorką wielu publikacji w obszarze budowania doświadczeń klienta oraz marketingu opartego o dane, m.in. Biblia e-biznesu. Opracowała także wiele raportów i analiz dotyczących data driven marketingu, CX, CDP oraz postaw i zachowań konsumenckich. Jest też wykładowcą studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku „E-commerce”. Występuje jako prelegent na konferencjach technologicznych i retailowych.

 

Dell Technologies Forum 2022: Największe wydarzenie branży IT w Polsce za nami!