ISE 2024: Jabra wprowadza na rynek Jabra+ for Admins, opartą na chmurze platformę do wygodnego i bezpiecznego zarządzania urządzeniami wideo
Jabra, światowy lider w dziedzinie prawdziwie bezprzewodowego dźwięku i rozwiązań do pracy hybrydowej, na targach ISE 2024 zaprezentowała Jabra+ for Admins, opartą na chmurze platformę oprogramowania typu API-first do zdalnego monitorowania i zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami.
Jabra+ for Admins umożliwia użytkownikom łatwe zarządzanie urządzeniami do komunikacji, oszczędzając czas potrzebny na administrację i rozwiązywanie problemów. Administratorzy IT będą mieli podgląd i kontrolę nad ustawieniami, oprogramowaniem sprzętowym i informacjami z poziomu jednej ujednoliconej platformy. Do tego dołącza możliwość sprawdzania aktualnego statusu z dowolnego miejsca i w czasie rzeczywistym.
Jabra+ for Admins oferuje na początek platformę do zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami wideo, do której klienci mogą się zgłosić już teraz w ramach programu Early Adopter Program, z dostępnością na szerszą skalę latem tego roku.
Zarządzanie salami konferencyjnymi i urządzeniami wideo nowej generacji
Dzięki Jabra+ for Admins użytkownicy mogą bez wysiłku monitorować i zarządzać wszystkimi rozwiązaniami Jabra do sal konferencyjnych. Platforma umożliwia również zespołowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w pomieszczeniach konferencyjnych, optymalizując doświadczenia korzystania z nich poprzez zdalną konfigurację urządzeń i aktualizację oprogramowania sprzętowego. Co więcej, śledzenie w czasie rzeczywistym statusu online/offline urządzeń i sal konferencyjnych pomaga zidentyfikować wszelkie nagłe problemy
Ujednolicona i bezpieczna platforma oparta na chmurze
Jabra+ for Admins może integrować się z systemami IT typu help desk i narzędziami innych firm, tworząc ekosystem do zarządzania urządzeniami. Niezależnie od tego, czy chodzi o aktualizację urządzeń, personalizację zestawów słuchawkowych, czy integrację z urządzeniami Jabra, użytkownicy korzystają tylko z jednego systemu.
Jabra+ for Admins korzysta również z bezpieczeństwa i skalowalności Microsoft Azure, udostępniając ponadczasową platformę z funkcją Single Sign-On (SSO) zapewniającą łatwy dostęp. SSO zwiększa bezpieczeństwo poprzez zmniejszenie zagrożenia atakami i usprawnia uwierzytelnianie użytkowników.
„W hybrydowym środowisku pracy, w którym zarządzanie pomieszczeniami konferencyjnymi i wieloma urządzeniami jest coraz bardziej złożone, rozumiemy znaczenie prostych i wydajnych rozwiązań. Właśnie dlatego stworzyliśmy Jabra+ for Admins; udoskonaloną, bezpieczną platformę, która jest bardzo łatwa w użyciu. Użytkownicy mogą teraz być bardziej wydajni i poświęcać więcej czasu na to, co sprawia, że ich firma się rozwija„. – podkreślił Holger Reisinger, SVP Enterprise Solutions w Jabra.
Odkryj przyszłość inteligentnych spotkań z Jabra PanaCast
Jabra zaprezentowała również na targach ISE 2024 swoje najnowsze rozwiązania do współpracy wideo, Jabra PanaCast 50 i Jabra PanaCast 50 Video Bar System. Te najnowocześniejsze rozwiązania oferują innowacyjne funkcje oparte na sztucznej inteligencji, w tym nową funkcję Intelligent Meeting Space.
Teraz funkcja ta umożliwia użytkownikom personalizację i ustawianie granic wirtualnej przestrzeni spotkań, co zapewnia udział tylko uczestników znajdujących się w zdefiniowanym obszarze, przy jednoczesnym wykluczeniu osób postronnych i przechodzących w pobliżu.
Dostępność i ceny
Jabra+ for Admins dla urządzeń wideo i sal konferencyjnych jest teraz dostępna w ramach programu Early Adopter Program, a jej szersza dostępność planowana jest na lato tego roku. Pod koniec tego roku planowana jest też opcja zarządzania urządzeniami osobistymi.
Aplikacja Jabra+ for Admins jest bezpłatna.