Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jacek Mireński nowym PR Managerem w Samsung Electronics Polska, doświadczony manager pokieruje zespołem PR wszystkich kategorii produktowych.

Jacek Mireński objął stanowisko PR Managera w Samsung Electronics Polska. Będzie odpowiedzialny za koordynację działań public relations dla wszystkich kategorii produktowych oraz zarządzanie zespołem PR.

 

„Samsung prowadzi szereg działań i kampanii w każdej z kategorii oferowanych produktów – od segmentu mobilnego, przez telewizory, urządzenia AGD, aż po kategorię B2B. Jacek wniesie świeże, strategiczne spojrzenie na nasze działania PR, pomagając nam optymalnie wykorzystać zasoby i zespół w dalszym budowaniu marki i produktów Samsung w Polsce” – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.

 

Jacek Mireński od niemal dwudziestu lat zajmuje się PR i doradztwem komunikacyjnym. Ostatnio, jako Dyrektor ds. PR i komunikacji korporacyjnej w OTCF S.A. był odpowiedzialny m.in. za komunikację spółki oraz marki 4F w Polsce i na rynkach zagranicznych. W latach 1998-2015 pracował w agencjach PR: Burson-Marsteller, Questia, Message House, Grayling, obsługując, szkoląc i doradzając klientom z różnych branż – od przemysłowej i wydobywczej, przez finansową, farmaceutyczną po telekomunikacyjną, alkoholową i spożywczą.