Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak zmienić tradycyjne urządzenia drukujące w inteligentnych asystentów biurowych? Przed takim zadaniem stanęli eksperci firmy Xerox.

Inteligentny asystent biurowy Xerox usprawni pracę twojej firmy. W tym celu postanowili zbadać zachowania i interakcje pracowników w biurze, a także najczęściej wykorzystywane przez nich narzędzia. Nowe podejście do sposobu wykonywania pracy przełożyło się na zaprojektowanie 29 wielofunkcyjnych urządzeń z serii VersaLink i Altalink z technologią Xerox® ConnectKey®2017. Producent zadbał, żeby oferta produktów zawierała maszyny różnych formatów, prędkości oraz o zróżnicowanych możliwościach operacyjnych, które odpowiadają zarówno potrzebom małych i średnich przedsiębiorstw, a także wielkich organizacji. Dzięki ogromnym możliwościom, jakie daje technologia Xerox® ConnectKey® 2017, obie linie stanowią największą w historii firmy Xerox premierę produktową.

 

Obsługa jak w samrtfonie

Panele dotykowe nowych urządzeń z rodziny VersaLink i AltaLink przypominają w obsłudze tablet lub smartfon. Mowa o przeciąganiu, dotykaniu, przewijaniu. To znacząco ułatwia obieg dokumentów w każdej firmie. Tym bardziej, że użytkownicy przy pomocy panelu mogą korzystać ze sklepu z aplikacjami. W AppGallery mają do dyspozycji m.in.: OptimiDoc Cloud, Xerox® Easy Translator oraz serię aplikacji natywnych. Pierwsza – zmienia skanowane dokumenty na pliki edytowalne, kolejna – umożliwia tłumaczenie papierowych dokumentów na jeden z 44 języków, a aplikacje natywne upraszczają działanie funkcji drukowania, skanowania i kopiowania. Dzięki aplikacjom możemy wzbogacić nasze urządzenie o nowe funkcje, których nie było w standardzie,
a to z kolei pozwala zmienić urządzenie z prostej drukarki lub kopiarki w element systemu druku klienta, czyli biurowy hub.

 

Mobilnie oraz w chmurze

W domu, w podróży lub w biurze – wszystkie urządzenia obsługujące technologię ConnectKey 2017 wysyłają lub pobierają dokumenty i informacje z wielu lokalizacji zdalnych, dzięki wbudowanej łączności bezpośrednio z usługami Googl Drive, OneDrive i Dropbox ™. Są one wspierane przez opcjonalną łączność Wi-Fi i parowanie dotykowe w technologii NFC (Near Field Communication) zintegrowane z panelem przednim. Urządzenia są wyposażone w protokoły mobilnego drukowania takie jak: usługa Apple® AirPrint® oraz aplikacje dla usług Google Cloud Print ™, Xerox® Print Service for Android™ i Mopria®.

 

Bezpiecznie i z szyfrem

Możliwość zdalnej pracy nad dokumentami wymaga zadbania o bezpieczeństwo biurowej infrastruktury, zapobieganiu włamaniom hakerów. Inżynierowie firmy Xerox podkreślają, że jest to dla nich szczególnie ważne. Dlatego zadbali o testy weryfikacyjne oprogramowania układowego czy monitoringu urządzeń zapewniany przez McAfee. Sama technologia Xerox® ConnectKey®2017 także pozwala na zapobieganie celowemu oraz przypadkowemu przesłaniu danych do nieupoważnionych odbiorców. Zastosowane zabezpieczenia chronią przesyłane dane do urządzeń na każdym etapie realizacji wydruku. Dodatkowo wszystkie urządzenia wyposażone w dysk twardy mają domyślnie włączone szyfrowanie danych kluczem o długości 256 bitów (za to konkurenci żądają dodatkowej opłaty). Z kolei przetworzone lub przechowywane dane, które nie są już wymagane, można usunąć, stosując algorytmy zamazywania zatwierdzone przez Narodowy Instytut Standaryzacji i Technologii (NIST) oraz Departament Obrony Stanów Zjednoczonych.

 

Koszty pod kontrolą

Teraz użytkownicy mogą ustawiać limity prac, monitorować użycie urządzeń oraz wykonywać operacje tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych. Wszystko dzięki wspomnianej już autorskiej technologii Xerox® ConnectKey®2017, która w tym obszarze daje dostęp do zaawansowanych narzędzi umożliwiających nieograniczoną kontrolę nad każdą drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym w sieci. To zapewnia kontrolę nad kosztami, zmniejszenie obciążenia zasobów IT oraz zwiększa ogólną wydajność firmy, co powinno stanowić istotny argument sprzedażowy obok kilkunastu powyższych.

 

Technologia XEROX® CONNECTKEY® — Podstawa kompletnego ekosystemu produktywności.

Firma Xerox (która stworzyła podstawy nowoczesnego miejsca pracy) przedstawia nową rewolucję w dziedzinie produktywności biurowej. Dzięki spójnej obsłudze wielu urządzeń, łączności komórkowej i z chmurą oraz rosnącej bibliotece aplikacji zwiększających funkcjonalność będziesz pracować szybciej, lepiej i inteligentniej.

 

  • Intuicyjne środowisko pracy użytkownika – Całkowicie nowy i równocześnie bardzo dobrze znany sposób interakcji. Środowisko pracy zbliżone do tabletu z kontrolkami ekranu dotykowego opartego na gestach i możliwością łatwego dostosowywania.
  • Gotowość do obsługi urządzeń mobilnych i chmury – Natychmiastowa łączność z chmurą i urządzeniami mobilnymi z poziomu interfejsu użytkownika, z dostępem do fabrycznych usług w chmurze, które pozwalają na pracę w wybranym miejscu i czasie oraz w ulubiony sposób.
  • Wzorowe zabezpieczenia – Wielopoziomowa ochrona dokumentów i danych, która zabezpiecza i eliminuje pojawiające się zagrożenia oraz spełnia, a często wyprzedza, wymagania ustawowe.
  • Usługi nowej generacji – Wydajniejsza praca i efektywniejsze zarządzanie zasobami Łatwa integracja z usługami zarządzania drukiem Xerox® umożliwiająca zdalne monitorowanie świadczenia usług i materiałów eksploatacyjnych oraz zdalna konfiguracja, która pozwala na jeszcze skuteczniejsze oszczędzanie czasu.
  • Portal do nowych możliwości – Błyskawiczne zwiększanie możliwości dzięki dostępowi do galerii Xerox App Gallery oferującej aplikacje służące do optymalizacji cyfrowych procedur służbowych. Zamawianie w sieci naszych partnerów projektów innowacyjnych rozwiązań dla firmy.