Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kongres Partnerów HPE 2025: „Jeden, najważniejszy wniosek? Sztuczna inteligencja to przyszłość” – zaznaczył Maciej Kalisiak, HPE

Tematy technologii, sztucznej inteligencji, współpracy i rozwoju biznesu – tegoroczny Kongres Partnerów HPE był wyjątkowo interesującym przykładem wydarzenia branżowego, które łączyło funkcję networkingową z informacyjną.

Zmieniające się potrzeby klientów, szybki rozwój technologii i presja na dostarczanie rozwiązań „na już” – to codzienność współczesnych zespołów sprzedażowych w IT. W Hewlett Packard Enterprise sprzedaż oznacza jednak znacznie więcej niż tylko finalizację transakcji. Rozmawiamy z Maciejem Kalisiakiem, Data Services & Storage Sales Manager, Board Member w Hewlett Packard Enterprise, o tym, jak firma podchodzi do procesu sprzedaży w dobie cyfrowej transformacji.

„Głównym tematem tegorocznej konferencji była sztuczna inteligencja. Rozmawialiśmy o projektach, które się udają, o projektach, które się nie udają, o doświadczeniach naszych partnerów, naszych własnych oraz producentów, którzy byli naszymi sponsorami. Wnioski były różne, ale jeden jest najważniejszy: sztuczna inteligencja to przyszłość. To ogromne wyzwania, ale jednocześnie ogromne możliwości współpracy naszej i naszych partnerów. Projekty, które dotąd wydawało się niemożliwe, teraz są na wyciągnięcie ręki. To też okazja do wyróżnienia najlepszych z najlepszych i do zainspirowania się tym, co możemy razem osiągnąć”​ — zaznaczył Maciejem Kalisiakiem, Data Services & Storage Sales Manager, Board Member w Hewlett Packard Enterprise.

 

 

Strategia HPE w obszarze sprzedaży to wyważone połączenie technologii, relacji i zrozumienia potrzeb rynku. To podejście, które nie tylko przekłada się na wyniki, ale też buduje długoterminowe zaufanie klientów. Poniżej więcej informacji o Gali Partnerów HPE 2025:

Kongres Partnerów Hewlett Packard Enterprise 2025 – rozmowy o technologii, biznesie i nagrody dla najlepszych partnerów