Kongres Partnerów HPE 2025: „Jeden, najważniejszy wniosek? Sztuczna inteligencja to przyszłość” – zaznaczył Maciej Kalisiak, HPE

Tematy technologii, sztucznej inteligencji, współpracy i rozwoju biznesu – tegoroczny Kongres Partnerów HPE był wyjątkowo interesującym przykładem wydarzenia branżowego, które łączyło funkcję networkingową z informacyjną.
Zmieniające się potrzeby klientów, szybki rozwój technologii i presja na dostarczanie rozwiązań „na już” – to codzienność współczesnych zespołów sprzedażowych w IT. W Hewlett Packard Enterprise sprzedaż oznacza jednak znacznie więcej niż tylko finalizację transakcji. Rozmawiamy z Maciejem Kalisiakiem, Data Services & Storage Sales Manager, Board Member w Hewlett Packard Enterprise, o tym, jak firma podchodzi do procesu sprzedaży w dobie cyfrowej transformacji.
„Głównym tematem tegorocznej konferencji była sztuczna inteligencja. Rozmawialiśmy o projektach, które się udają, o projektach, które się nie udają, o doświadczeniach naszych partnerów, naszych własnych oraz producentów, którzy byli naszymi sponsorami. Wnioski były różne, ale jeden jest najważniejszy: sztuczna inteligencja to przyszłość. To ogromne wyzwania, ale jednocześnie ogromne możliwości współpracy naszej i naszych partnerów. Projekty, które dotąd wydawało się niemożliwe, teraz są na wyciągnięcie ręki. To też okazja do wyróżnienia najlepszych z najlepszych i do zainspirowania się tym, co możemy razem osiągnąć” — zaznaczył Maciejem Kalisiakiem, Data Services & Storage Sales Manager, Board Member w Hewlett Packard Enterprise.
Strategia HPE w obszarze sprzedaży to wyważone połączenie technologii, relacji i zrozumienia potrzeb rynku. To podejście, które nie tylko przekłada się na wyniki, ale też buduje długoterminowe zaufanie klientów. Poniżej więcej informacji o Gali Partnerów HPE 2025: