Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Prezes globalnego kanału partnerskiego w firmie DELL, Joyce Mullen w jasnym komunikacie do partnerów firmy: “Wspieramy naszych partnerów. Zawsze to robiliśmy i zawsze będziemy to robić!”

To nie jest najłatwiejszy czas dla biznesu. Globalny kryzys, chcemy czy nie, pojawi się w tym roku, a wiele firm już teraz poważnie odczuwa skutki spowolnienia. Dotyczy to, lub dotyczyć będzie, wielu firm z branży technologicznej. Bo przetargi z sektora edukacji, zakupy dodatkowych komputerów do domu itd. kiedyś się skończą, a to oznacza wyzwanie dla całej branży. Do sytuacji odniosła się prezes globalnego kanału partnerskiego w firmie Dell, Joyce Mullen – kierując wiadomość do partnerów firmy i zapewniając o wsparciu ze strony amerykańskiego producenta. 

 

„COVID-19 zmienił sposób, w jaki pracujemy, sposób interakcji i sposób podejścia do zdrowia publicznego. Ale to nie zmieniło naszego oddania wobec w naszych partnerów. Wspieramy naszych partnerów. Zawsze to robiliśmy i zawsze będziemy to robić” – czytamy we wpisie Joyce Mullen – „Właśnie dlatego pracujemy nad sposobami dalszego wspierania naszych partnerów – aby mogli oni nadal wspierać swoich klientów – w tym nieprzewidywalnym czasie.”

 

 

Trzeba przyznać, że za ogólnikami idą też konkretne działania, co, jak wiadomo, nie zawsze i nie wszędzie ma miejsce. Dell proponuje partnerom Gold, Platinum i Titanium szeroki zakres pomocy w czasie epidemii. Obejmuje on m.in. wypłaty środków z salda MDF i BDF (o co partnerzy mogą ubiegać się w dniach od 13 kwietnia do 20 czerwca) i darmowe szkolenie z zakresu wdrażania usług Unity XT, VxRail i DP4400 od teraz do 31 maja 2020.

 

Szefowa kanału partnerskiego firmy Dell, wskazuje też na znaczenie programu Working Capital Solutions (WCS), który może pomóc partnerom firmy przetrwać czas zbliżającej się recesji. WCS oczywiście nie jest niczym nowym, istnieje od wielu lat i działa w 74 krajach. Za pomocą programu WCS Dell oferuje naszym sprzedawcom i dystrybutorom korzystne warunki płatności, a także zwiększoną zdolność kredytową i uproszczone zarządzanie zobowiązaniami partnerów za pośrednictwem narzędzi internetowych.

 

https://itreseller.pl/itrnewnowy-przeciek-ujawnil-jak-beda-wygladaly-nowe-dell-xps-15-xps-17-oraz-nowa-linia-precision-na-2020-rok/