Juliusz Niemotko – Channel Business Development Managerem w Lenovo – przejmie odpowiedzialność m.in. za rozwój kanału partnerskiego i programy partnerskie.

1 marca br. Juliusz Niemotko objął stanowisko Channel Business Development Managera w Lenovo. Do jego obowiązków należy rozwijanie kanału partnerskiego, współpraca i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi. Dodatkowo, Juliusz Niemotko będzie odpowiedzialny za realizację planów i strategii  sprzedaży biznesowych komputerów PC dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP/SMB).

 

„Bardzo się cieszę, że do zespołu Lenovo dołączył manager z tak ogromnym doświadczeniem w branży IT.” – powiedział Andrzej Sowiński, Poland Country General Manager. –„Wzrost na rynku MŚP jest jednym z naszych priorytetów, a nie uda nam się tego osiągnąć bez naszych partnerów. Jestem przekonany, że Juliusz Niemotko swoją wiedzą i zaangażowaniem potwierdzi, że w Lenovo jesteśmy w 100 proc. otwarci na współpracę partnerami handlowymi, dystrybutorami i integratorami.”

 

W latach 2015-2017 zajmował stanowisko wiceprezesa ABC Data S.A. odpowiedzialnego za obszar marketingu produktowego i projektów e-commerce. Wcześniej, w latach od 2008 do 2014 był Dyrektorem Generalnym polskiego biura firmy Acer, a w latach 2001 – 2007 pracował w Compaq i HP, gdzie prowadził projekty lokalnej produkcji komputerów PC na wybranych rynkach wschodzących (m.in. RPA, Arabia Saudyjska, Ukraina). W latach 1994 – 2001 współtworzył dział produkcji oprogramowania zajmujący się tworzeniem dedykowanych aplikacji dla bankowości i ubezpieczeń w firmie Profi-Data w Szczecinie.

 

Juliusz Niemotko  ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Szczecińskiej. Posiada także dyplom MBA Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign.