Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Juniper Research: rynek cyfrowych przekazów pieniężnych

Nowe badanie przeprowadzone przez Juniper Research, czołowych ekspertów w dziedzinie rynków płatności, wykazało, że wartość cyfrowych transakcji przekazów pieniężnych i przekazów pieniężnych wzrośnie o 41% w ciągu najbliższych czterech lat.

Wskazany wzrost wynika w dużej mierze ze znacznego przyjęcia cyfrowych przekazów pieniężnych w regionach rozwijających się za pośrednictwem rozwiązań takich jak pieniądze mobilne oraz wpływu płatności natychmiastowych na rynki rozwinięte, takie jak UE.

W oparciu o solidną metodologię punktacji, nowy ranking konkurentów umieścił 15 najlepszych platform cyfrowych przekazów pieniężnych, stosując takie kryteria, jak kompletność rozwiązań, zasięg geograficzny i przyszłe perspektywy biznesowe. 5 najlepszych dostawców w 2024 r. to Huawei, Visa, MasterCard, Comviva i PayPal.

Wiodący gracze wypadli szczególnie dobrze pod względem szerokości i kreatywności ofert, ale w raporcie zwrócono uwagę, że aby pozostać na czele, dostawcy muszą opracowywać rozwiązania działające w oparciu o podejście PaaS (płatność jako usługa). Aby to umożliwić, platformy przekazów pieniężnych muszą opracować lepsze oferty API, które umożliwią stronom trzecim bezproblemową integrację płatności z ofertami takimi jak superaplikacje.

Autorka raportu Cara Malone wyjaśniła: „Dostawcy przekazów pieniężnych muszą nadać priorytet innowacjom w tym szybko zmieniającym się obszarze. Oprócz opracowania podejścia PaaS dostawcy powinni rozważyć skorzystanie ze stablecoinów, kryptowaluty opartej na aktywach lub walutach fiducjarnych, aby poprawić takie czynniki, jak stabilność, przejrzystość i szybkość”.