Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Już jutro w Centrum Konferencyjnym Kopernik w Warszawie – wystartuje European VR Congress!

Już jutro Centrum Konferencyjne Kopernik zamieni się w międzynarodową arenę wymiany wiedzy na temat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Wszystko dzięki drugiej edycji European VR Congress poświęconej wykorzystaniu tej technologii w biznesie, medycynie, architekturze i rozrywce.

 

Sporo atrakcji przed uczestnikami:
  • Case studies VR w biznesie, architekturze, medycynie, turystyce, marketingu
  • EMCE Kwadrat i ZAGRAJNIK TV, czyli VR na YouTubie
  • Strefa EXPO, testy najnowszego sprzętu, w tym PlayStation VR AIM
  • Specjalna oferta dla startupów: Startup EXPO, warsztaty z pitchingu oraz business dating
  • Warsztaty z tworzenia i wykorzystania produkcji VR

 

– Na scenie CNK pojawią się praktycy z Polski i z Europy, którzy opowiedzą o własnych projektach, wyzwaniach przy ich realizacji, sukcesach, lecz także porażkach – zapowiada Piotr Graszek, dyrektor wykonawczy kongresu. Wśród takich prelegentów znaleźli się: Filip Górski z Politechniki Poznańskiej, który opowie o tym, jak nie wdrażać VR, Anton Skiter – dyrektor kreatywny w Interactive Lab, który pokaże czego można się nauczyć projektując krótkie doświadczenia w VR, a także projektant gier i programista Daniel Kihlgren Kalander, który wytłumaczy jak to się stało, że studio z deweloperami o bardzo zróżnicowanym doświadczeniu stworzyło grę VR „SVRVIVE: The Deus Helix”.

 

Kongres podzielony został na bloki tematyczne, poświęcone dziedzinom, w których VR, rozwija się najszybciej. Marcin Czub oraz twórcy aplikacji MedApp Ralf Saykiewicz i Mateusz Kierepka będą mówić o tym, jak VR może w przyszłości zmienić medycynę i pomóc w poprawie komfortu życia np. poprzez terapie przewlekłego bólu. Ondrej Tichy i Andrzej Jończyk zaprezentują rozwiązania VR stosowane w architekturze. Dzięki prelekcji Aliny Lisnevskiej z Uniwersytetu Nauk Stosowanych w Salzburg uczestnicy przeniosą się natomiast w najbardziej egzotyczne zakątki świata, sprawdzając jakie możliwości daje VR w turystyce.

 

Technologia VR ma ogromny potencjał w wywoływaniu emocji i empatii u użytkownika. Jak wykorzystać ten fenomen aby pomagać innym? Na ile VR (w tym wideo 360o) może zmieniać postawy społeczne? Czy jest w stanie przełamywać stereotypy? Na te pytania podczas konferencji odpowiedzą: Karolina Sarek aktywistka Stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Maciej Piwowarczuk – twórca filmu „Mój pierwszy dzień w pracy” będącego częścią programu edukacyjnego wspierającego wejście autystyków na rynek pracy.

 

Kongres to także strefa Expo, w której będzie można osobiście doświadczyć jak wielkie oddziaływanie potrafi mieć przeżycie w wirtualnej rzeczywistości, porozmawiać z twórcami najnowszych projektów ją wykorzystujących, a także przetestować najnowszy sprzęt, np. nowy kontroler dla gogli PlayStation VR – PS VR Aim Controller.

 

Uczestnicy będą również mieli możliwość wzięcia udziału warsztatach, podczas których dowiedzą się np. jak tworzyć strategie branded content wykorzystujące VR i video 360o.

 

Nowością drugiej edycji jest strefa Startup Zone, w której przedstawiciele młodych firm będą mogli zaprezentować się w strefie Expo, wziąć udział w warsztatach pitchingu i porozmawiać z inwestorami podczas Business Dating.

 

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie internetowej: vrcongress.pl i na FB/europeanvrcongress

 

Kliknij w poniższy baner aby uzyskać więcej informacji !