Kantar: polscy klienci i sprzedawcy online preferują paczkomaty.

Według badań przeprowadzonych przez Kantar, 94% kupujących online preferuje Paczkomat InPost jako formę dostawy, podczas gdy 82% sprzedających online wybiera Paczkomat jako sposób wysyłki.

Dodatkowo, 82% polskich internautów uważa Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczną formę dostawy. Respondenci badania wskazali, że InPost korzysta z nowoczesnych technologii (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), jest wiarygodny (77%) oraz cenią markę InPost (78%).

„Ocena użytkowników jest dla nas najważniejszym miernikiem sukcesu. Tak wysoki wynik pokazuje, że skutecznie odpowiadamy na potrzeby i oczekiwania klientów na stale zmieniającym się rynku. Szczególną uwagę przykładamy do ekologii i ochrony środowiska – co, jak widać, jest doceniane przez Polaków. Paczkomat InPost to najbardziej ekologiczna opcja dostaw, która znacząco ogranicza emisję CO2 i buduje proekologiczne postawy. InPost bardzo dużo inwestuje także w nowoczesne, proekologiczne rozwiązania – jak elektryczna flota, zasilanie słoneczne czy antysmogowa kostka. Wyznaczamy nowe trendy na rynku, a konsumenci to dostrzegają i doceniają” – skomentował prezes Rafał Brzoska, Prezes InPost

Badania konsumenckie potwierdzają również, że InPost jest najbardziej rozpoznawalną marką wśród polskich internautów. Świadomość wspomagana marki InPost wynosi 97%, a spontaniczna znajomość marki wynosi 83%, jak podała firma.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce, założona w Polsce w 1999 roku przez Rafała Brzoskę. Spółka posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 roku firma sfinalizowała przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 roku InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.