Karen Walker dołącza do Intela jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu. Walker wcześniej pracowała jako dyrektor ds. marketingu w Cisco.
Karen Walker, weteranka globalnego marketingu w branży technologii, dołączy do Intela jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu (CMO), począwszy od 23 października. Walker będzie nadzorowała globalną grupę marketingową Intela i będzie odpowiedzialna za budowanie i umacnianie marki Intel.
„Karen to prawdziwie światowej klasy CMO” – powiedział Bob Swan, CEO Intela. „Ma głębokie doświadczenie z wieloma naszymi najbardziej cenionymi klientami i dogłębne zrozumienie, co będzie potrzebne, aby odegrać jeszcze większą rolę w ich sukcesie. Cieszymy się, że Karen jest w naszym zespole kierowniczym. ”
Walker dołącza do Intela z Cisco, gdzie pełniła funkcję dyrektora marketingu od 2015 r. Tam też pomogła w ewolucji firmy do hybrydowego modelu biznesowego sprzedającego sprzęt, oprogramowanie, usługi i oprogramowanie jako usługi (SaaS).
„Intel jest ikoną firmy w kluczowym momencie, gdy przekształca się w świat nowych i rozszerzonych możliwości rynkowych. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie marek z silną historią do opowiedzenia. Nie mogę się doczekać dołączenia do wspaniałego zespołu i wspólnego budowania przyszłości technologii ”- powiedział Walker.
Przed Cisco, Walker pracowała również w Hewlett-Packard, gdzie zajmowała zarówno kierownicze stanowiska w działach biznesowych, jak i konsumenckim. Walker pełni funkcję członka zarządu Eli Lilly, Spark Social i Association of National Advertisers (ANA). Jest absolwentką Loughborough University w Anglii. W 2018 r. Otrzymała tytuł doktora honoris causa administracji biznesowej na Uniwersytecie Sunderland.
Walker będzie podlegać Michelle Johnston Holthaus, wiceprezes wykonawczej i dyrektorce generalnej grupy sprzedaży, marketingu i komunikacji firmy Intel.