Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kaspersky rozszerza współpracę ze Scuderia Ferrari i zostaje partnerem e-sportowego zespołu FDA firmy Ferrari.

Kaspersky, czołowa globalna firma z branży cyberbezpieczeństwa, ogłosiła przedłużenie umowy partnerskiej ze Scuderia Ferrari. Ponadto firma Kaspersky dołączyła do partnerów e-sportowego zespołu FDA firmy Ferrari, który rywalizuje w światowej serii e-sportowej (Esports Series).

Partnerstwo pomiędzy firmą Kaspersky a Scuderia Ferrari rozpoczęło się w 2010 r., z roku na rok rozszerzając swój zakres. Kierując się wspólnymi wartościami, takimi jak doskonałość technologiczna, praca zespołowa oraz pasja do innowacji, firmy te zdołały zbudować silne i stabilne relacje, obejmujące również partnerstwo technologiczne. Kaspersky zapewnia firmie Ferrari światowej klasy cyberbezpieczeństwo oraz ochronę danych w trybie 24/7 na każdym etapie – od jej głównej fabryki w Maranello, we Włoszech, po wyścigi Formuły 1 na całym świecie.

Nowo podpisana wieloletnia umowa sponsorska stanowi kolejny kamień milowy w tej współpracy. Logo firmy Kaspersky nadal będzie widniało na kaskach kierowców oraz elementach wizualnej identyfikacji marki prezentowanych przez zespół, a także pojawi się na przednim skrzydle bolidów zespołu Scuderia Ferrari.

 

Cieszę się, że kontynuujemy nasze wieloletnie partnerstwo z zespołem wyścigowym Scuderia Ferrari, które z czasem rozwinęło się w coś więcej niż sponsoring. Nasza współpraca przerodziła się w partnerstwo techniczne: zapewniamy ochronę danych zespołu, a tym samym, mimo że działamy w tle, przyczyniamy się do jego bezpieczeństwa i sukcesu. Cieszę się również, że rozszerzamy nasze partnerstwo z Ferrari na e-sport, który stanowi obecnie jedną z najszybciej rozwijających się branż online – powiedział Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy Kaspersky.

 

Poza przedłużeniem kontraktu ze Scuderia Ferrari firma Kaspersky stała się również oficjalnym partnerem zespołu e-sportowego FDA, założonego przez Ferrari w 2019 r., który rywalizuje w wyścigach Formula One Esports Series. Zespół ten skupia młode talenty i najszybszych e-kierowców na świecie, do których należą Brendon Leigh, David Tonizza oraz Domenico Lovece.

Logo Kaspersky pojawi się na kombinezonach kierowców zespołu e-sportowego Ferrari oraz na flagowym centrum treningowym zespołu w Maranello. Umowa przewiduje również obecność marki podczas rozgrywek – logo firmy Kaspersky będzie umieszczone na samochodach wyścigowych biorących udział w F1 Esports Series.

 

Z radością wznawiamy współpracę z firmą Kaspersky, jak również rozszerzamy jej zakres. Łączy nas wiele wspólnego, w tym dążenie do doskonałości technologicznej oraz kultura pracy zespołowej. Przez ponad 10 lat firma Kaspersky odgrywała kluczową rolę w sukcesie Scuderia Ferrari, chroniąc nasze dane, zarówno na torach wyścigowych, jak i w Maranello. To ważne, że możemy liczyć na niezawodnego partnera w tak delikatnej kwestii. Cieszymy się również, że nasza współpraca rozszerzyła się na świat e-sportu, który rozwija się w szybkim tempie i ma duże znaczenie dla promowania sportu motorowego wśród szerszej i młodszej publiczności. – dodał Mattia Binotto, dyrektor zarządzający oraz szef zespołu Scuderia Ferrari.

 

„Działamy, aby nasi partnerzy mogli spokojnie, stabilnie rosnąć i budować swoją ofertę” – podkreśla Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE.