Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kinguin świętuje 10 milionów zarejestrowanych klientów. Tylko w minionym roku do platformy dołączyło 1,825,453 klientów, co ma związek z rosnącym zainteresowaniem cyfrowymi edycjami gier wideo.

Kinguin, pierwszy w historii cyfrowy rynek dla graczy, celebruje pozyskanie łącznie 10 milionów zarejestrowanych klientów. To wzrost o ok. 20 proc. w stosunku do początku roku 2020. Tylko w minionym roku do platformy dołączyło 1,825,453 klientów, co ma związek z rosnącym zainteresowaniem cyfrowymi edycjami gier wideo.

 

Kinguin podzielił się także informacjami o nawykach zakupowych swoich klientów. W ubiegłym roku najchętniej wyszukiwaną grą w serwisie był Minecraft. Drugie miejsce zajęła najlepiej sprzedająca się seria gier wideo – Call of Duty. Na pozycji trzeciej uplasował się symulator życia – The Sims 4. Jeszcze większym zainteresowaniem niż gry cieszył się jednak Windows 10, co pokazuje, że oprogramowanie niezwiązane z gamingiem jest ważnym elementem oferty platformy.

 

Klienci Kinguin wywodzą się z całego świata, co udowadnia, że platforma zagościła w globalnej świadomości graczy. 1,2 miliona (12,86%) kont pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Jest to zarazem kraj, z którego pochodzi największa liczba użytkowników. Łącznie ponad trzecią część klientów (36%) stanowią osoby z różnych krajów Europy. Ponadto 81% klientów mieści się w przedziale 18-34 r.ż., zaś spośród nich 87% stanowią mężczyźni.

 

Kinguin zwraca uwagę na regionalne różnice związane z zakupami gier i oprogramowania. Przykładowo, klienci z Kanady miesięcznie wydają o ok. 64€ więcej niż Włosi. Średnia kwota wydana miesięcznie przez pojedynczego klienta w ubiegłym roku wynosi 17,26€, choć w okresie świąteczno-noworocznym wzrosła do 21,08€.

 

Niezmiernie cieszymy się z przekroczenia liczby 10 milionów klientów. Chcemy podziękować wszystkim z nich za to niezwykłe osiągnięcie. Dwudziestoprocentowy roczny wzrost w stosunku do roku 2020 oczywiście po części wynika z trwającej pandemii Covid-19, lecz jednocześnie odzwierciedla rosnącą liczbę konsumentów, którzy coraz częściej dokonują zakupu online.” – podkreślił Viktor Romaniuk Wanli, CEO i założyciel Kinguin.

 

Poza wzrostem liczby klientów Kinguin odnotował 20-procentowy wzrost liczby pracowników w ostatnich 12 miesiącach, również wiążący się z rozwojem branży gamingu wskutek dłuższego pozostawania w domu. Od początku pandemii w marcu 2020 aż 10 byłych pracowników wróciło do pracy w firmy Kinguin.

 

Obecnie na Kinguin.net dostępnych jest ponad 50 tys. produktów, zaś każdego miesiąca dołącza ok. 500 kolejnych. Klienci mogą korzystać z ponad 100 globalnych i lokalnych metod płatności. PayPal i płatności kartą były dostępne już w momencie startu platformy, lecz niedawno Kinguin stał się pierwszym rynkiem gamingowym oferującym płatności BitCoin, Orange Mobile i PayU. Także sprzedający mogą wypłacić swoje środki w BitCoinach.

 

https://itreseller.pl/itrnewhttps-itreseller-com-pl-it-reseller-tv-2/