Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kinguin pierwsza platforma e-commerce dla graczy w Europie bije rekordy dzięki partnerstwu z Google. Opublikowano pierwsze wyniki integracji z Google Recommendations AI.

Kinguin ma przyjemność ogłosić pierwsze wyniki integracji z Google Recommendations AI, które znacząco poprawiły obsługę klienta. Według Statista, ponad 2,14 miliarda ludzi na całym świecie będzie w tym roku kupować online. Sprzedaż detaliczna w Internecie ma stanowić 22% wszystkich zakupów do 2023 r. Satysfakcja klienta z procesu zakupowego online, może decydować o udanej transakcji lub porzuconym koszyku. 

 

Google Recommendations AI wykorzystuje algorytmy do dostarczania wysoce spersonalizowanych sugestii, które odpowiadają gustom i preferencjom klienta. Oprócz pomocy w szybkim znajdowaniu produktów, zapewnia również usługi dedykowane, co jest kluczowe dla firmy Kinguin, która niedawno świętowała osiągnięcie 10-ciu milionów klientów na całym świecie. Wdrażając tę technologię, firma Kinguin znacząco poprawiła obsługę klienta, skracając czas wyszukiwania produktów średnio o 20 sekund.

 

Oprócz zwiększenia satysfakcji klientów Google Recommendations AI zwiększył również średnią wartość koszyka Kinguin o 5 EUR. Współczynniki konwersji wzrosły czterokrotnie od czasu integracji, a CTR podwoił się, zwiększając się o 2,16 na stronach produktów i 2,8 razy na stronach z rekomendacjami.

 

„Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, jak możemy wspierać naszych partnerów, za pomocą nowej technologii. Rozumiemy, jak ważne jest dla nich, aby zapewnić swoim klientom jak najlepsze wrażenia podczas zakupów online i właśnie w tym staramy się pomóc.” – zaznaczył Krysztof Zalasa, Customer Engineer w Google Cloud.

 

„Klienci robią zakupy online ze względu na oszczędność czasu oraz wygodę. Mimo wszystko czasami może to być przytłaczające. Chcemy, aby każdy, kto robi zakupy na Kinguin.net, szybko i łatwo znalazł to, czego szuka. Google Recommendations AI pomógł nam rozwinąć nasze usługi, zwiększyć lojalność i satysfakcję klientów. Przyczynił się również do znacznego wzrostu sprzedaży. To był niesamowity wysiłek całego zespołu Kinguin oraz Google. Jestem bardzo dumny z tego rekordowego wdrożenia, przeprowadzonego przez nasze zespoły Produktowe oraz IT.” – podkreślił Viktor Romaniuk Wanli, Założyciel oraz CEO Kinguin.

 

Kinguin jest pierwszą platformą e-commerce dla graczy w Europie, która zaczęła korzystać z najnowszej technologii Google Cloud, kiedy ta została uruchomiona w zeszłym roku. Oprócz optymalizacji sprzedaży i poprawy rentowności firmy, Kinguin pobił rekord szybkości wdrożenia tej technologii w Polsce.

 

 

Samsung prezentuje nowe rozwiązania Digital Signage dla studiów telewizyjnych i centrów zarządzania