Kinguin pierwsza platforma e-commerce dla graczy w Europie bije rekordy dzięki partnerstwu z Google. Opublikowano pierwsze wyniki integracji z Google Recommendations AI.
Kinguin ma przyjemność ogłosić pierwsze wyniki integracji z Google Recommendations AI, które znacząco poprawiły obsługę klienta. Według Statista, ponad 2,14 miliarda ludzi na całym świecie będzie w tym roku kupować online. Sprzedaż detaliczna w Internecie ma stanowić 22% wszystkich zakupów do 2023 r. Satysfakcja klienta z procesu zakupowego online, może decydować o udanej transakcji lub porzuconym koszyku.
Google Recommendations AI wykorzystuje algorytmy do dostarczania wysoce spersonalizowanych sugestii, które odpowiadają gustom i preferencjom klienta. Oprócz pomocy w szybkim znajdowaniu produktów, zapewnia również usługi dedykowane, co jest kluczowe dla firmy Kinguin, która niedawno świętowała osiągnięcie 10-ciu milionów klientów na całym świecie. Wdrażając tę technologię, firma Kinguin znacząco poprawiła obsługę klienta, skracając czas wyszukiwania produktów średnio o 20 sekund.
Oprócz zwiększenia satysfakcji klientów Google Recommendations AI zwiększył również średnią wartość koszyka Kinguin o 5 EUR. Współczynniki konwersji wzrosły czterokrotnie od czasu integracji, a CTR podwoił się, zwiększając się o 2,16 na stronach produktów i 2,8 razy na stronach z rekomendacjami.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, jak możemy wspierać naszych partnerów, za pomocą nowej technologii. Rozumiemy, jak ważne jest dla nich, aby zapewnić swoim klientom jak najlepsze wrażenia podczas zakupów online i właśnie w tym staramy się pomóc.” – zaznaczył Krysztof Zalasa, Customer Engineer w Google Cloud.
„Klienci robią zakupy online ze względu na oszczędność czasu oraz wygodę. Mimo wszystko czasami może to być przytłaczające. Chcemy, aby każdy, kto robi zakupy na Kinguin.net, szybko i łatwo znalazł to, czego szuka. Google Recommendations AI pomógł nam rozwinąć nasze usługi, zwiększyć lojalność i satysfakcję klientów. Przyczynił się również do znacznego wzrostu sprzedaży. To był niesamowity wysiłek całego zespołu Kinguin oraz Google. Jestem bardzo dumny z tego rekordowego wdrożenia, przeprowadzonego przez nasze zespoły Produktowe oraz IT.” – podkreślił Viktor Romaniuk Wanli, Założyciel oraz CEO Kinguin.
Kinguin jest pierwszą platformą e-commerce dla graczy w Europie, która zaczęła korzystać z najnowszej technologii Google Cloud, kiedy ta została uruchomiona w zeszłym roku. Oprócz optymalizacji sprzedaży i poprawy rentowności firmy, Kinguin pobił rekord szybkości wdrożenia tej technologii w Polsce.
Samsung prezentuje nowe rozwiązania Digital Signage dla studiów telewizyjnych i centrów zarządzania