Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane.
Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
Prace nad asystentką głosową ruszyły w Alior Banku na długo przed zagrożeniem epidemiologicznym, jakie niosło za sobą pojawienie się koronawirusa. Niewątpliwie przyspieszył on nasze działania w tym zakresie. W czasie pandemii preferowaną formą kontaktu jest właśnie kanał zdalny. Nasi klienci oczekują, że będzie on tak samo szybki i tak samo pomocny, jak w przypadku spotkania z bankierem w placówce. Jesteśmy przekonani, że voicebot InfoNina odpowie na te oczekiwania– mówi Mariusz Piturecki, Dyrektor Działu Digitalizacji i Rozwoju AI w Alior Banku.
Zależy nam, aby wprowadzane przez nas rozwiązania były dogodne i proste w użytkowaniu dla każdego klienta. Dotyczy to zarówno osób młodszch, jak i starszych. Udostępniony właśnie voicebot to intuicyjne narzędzie, które umożliwi użytkownikom realizację wielu spraw, bez konieczności wychodzenia z domu– dodaje Mariusz Piturecki.
https://itreseller.pl/itrnew13-forum-gospodarcze-time/