„Klientowi trzeba pokazać drogę, w jaki sposób może wykorzystać AI” – powiedział Maciej Kalisiak z HPE podczas Akademii Integracji AB
AB S.A. po raz 19 zaprosiło partnerów, vendorów i integratorów systemów na wydarzenie z cyklu Akademia Integracji AB. Jednym z producentów obecnych na tegorocznej edycji Akademii Integracji, było Hewlett Packard Enterprise.
Chociaż przestrzeń, w której wrocławski dystrybutor zorganizował wydarzenie była zdecydowanie historyczna (XIX-wieczna cukrownia w Żninie) to tematyka wydarzenia wybiegała w przyszłość. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji.
Jak na lidera przystało, AB dba o relacje z partnerami, nie tylko przy okazji codziennych działań, ale także przy wyjątkowych okazjach. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów. Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Jednym z uczestników debaty był Maciej Kalisiak, Compute and Data Services Sales Manager w Hewlett Packard Enterprise.
„Jesteśmy zgodni co do tego, że klientowi należy doradzić, pokazać drogę co do tego, w jaki sposób wykorzystać tę narzędzia. Przykładowo, sztuczna inteligencja pozwala na wyciąganie wniosków z danych. Żeby to zrobić, należy mieć odpowiednie narzędzia i wiedzieć, co chcemy osiągnąć ” – wyjaśnił wnioski płynące z debaty Maciej Kalisiak, Compute and Data Services Sales Manager w HPE – „W Hewlett Packard Enterprise tego typu rzeczy robimy”
Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych. Jak zawsze, była to także okazja do nawiązania kontaktów, prowadzenia rozmów i zacieśnianie relacji biznesowych.
O charakterze wydarzenia, 19 edycji Akademii Integracji AB, opowiadała przed kamerami IT Reseller TV Patrycja Gawarecja z AB S.A.