Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kolejny pozew przeciwko CrowdStrike – tym razem skarżą się pasażerowie lotniczy

CrowdStrike znajduje się wręcz w tragicznej pozycji wskutek konsekwencji, jakie za sobą poniosła globalna awaria z 19 lipca. Tym razem firma została pozwana przez podróżnych, których loty zostały opóźnione lub odwołane.

Przypomnijmy, że aktualizacja oprogramowania firmy wywołała problemy systemowe w około 8,5 miliona komputerów na całym świecie. Dotknęły one różne branże, w tym właśnie lotniczą. Linie lotnicze Delta AirLines oceniły, że ich straty mogą wynieść nawet 500 mln USD.

W proponowanym pozwie zbiorowym, złożonym w sądzie federalnym w Austin w Teksasie, trzy osoby obwiniają CrowdStrike o zaniedbania w testowaniu i wdrażaniu oprogramowania. Powodowie twierdzą, że wielu pasażerów starających się dotrzeć do celu wydało setki dolarów na zakwaterowanie, posiłki i alternatywne sposoby podróżowania. Inni z kolei stracili pracę lub cierpieli z powodu problemów zdrowotnych spowodowanych koniecznością spania na podłodze lotniska. Twierdzą oni, że CrowdStrike powinien wypłacić odszkodowanie każdemu, kogo lot został zakłócony.

CrowdStrike stwierdził w oświadczeniu:

Uważamy, że ta sprawa nie ma podstaw i będziemy stanowczo bronić firmy.

Czyli, innymi słowy, nihil novi. Identyczne oświadczenie firma przedstawiła w odpowiedzi na pozew akcjonariuszy złożony 31 lipca, po spadku cen akcji o około jedną trzecią.