Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Komisja Europejska chce, aby treści generowane przez sztuczną inteligencję były identyfikowane

Generatywna AI, absolutny hit ostatnich kilkunastu miesięcy, stawia wiele wyzwań, także dla regulacji prawnych. Komisja Europejska przedstawia nowy pomysł jak rozróżnić dzieła ludzkie od tych stworzonych przez AI. 

KE prosi platformy cyfrowe o „natychmiastowe” oznaczanie treści generowanych przez AI w celu zwalczania dezinformacji. Unijne władze uważają też za konieczne, aby duże platformy cyfrowe oznaczały treści generowane przez sztuczną inteligencję, aby użytkownicy mogli je wyraźnie rozpoznać. To środek, który powinien zostać wdrożony przed wejściem w życie ustawy o usługach cyfrowych pod koniec sierpnia.

Dzięki temu, jak wyjaśniła Vera Jourova, wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej, giganci technologiczni, którzy włączyli generatywną sztuczną inteligencję do swoich produktów, stworzyliby siatkę bezpieczeństwa, aby uniemożliwić złośliwym podmiotom nadużywanie technologii i dalsze promowanie plus dezinformację. Według Jourovej, firmy, które podpisały unijny kodeks dobrych praktyk w walce z dezinformacją, muszą w lipcu zgłosić środki bezpieczeństwa, które przyjęły w celu zwalczania dezinformacji.

Samsung wspólnie z Rainbow Robotics opracowują humanoidalne roboty strażackie wyspecjalizowane w gaszeniu pożarów