KOMSA Polska wyłącznym dystrybutorem Mitel w Europie Środkowo-Wschodniej

KOMSA Polska, wraz z podpisaniem umowy na wyłączną dystrybucję w Europie Środkowo-Wschodniej portfolio ujednoliconej komunikacji i contact center (UC/UCC) firmy Mitel, wychodzi naprzeciw potrzebom regionalnego biznesu w obszarze Modern Work.

Mitel to światowy lider w komunikacji biznesowej, pomagający firmom łączyć się, współpracować i świadczyć innowacyjne usługi dla klientów. Z rozwiązań firmy w zakresie komunikacji i contact center korzysta już ponad 35 milionów użytkowników w przeszło 100 krajach. Marka jest jednym z wiodących dostawców m.in. w regionie EMEA. Globalnie zatrudnia 2.400 pracowników i posiada sieć ponad 4.000 partnerów handlowych. Swoje produkty i rozwiązania komunikacyjne oferuje organizacjom każdej wielkości, zarówno lokalnie, w chmurze, jak i w modelach wdrożeń hybrydowych.

 

Modern Work przekracza granice

Na rynku niemieckim Mitel i KOMSA już od wielu lat budują silne partnerstwo. Jego wyróżnikiem stało się profesjonalne wsparcie sprzedażowe i techniczne zapewniane lokalnym resellerom. Włączenie się w tę współpracę polskiego oddziału KOMSA ma na celu maksymalnie ułatwić resellerom biznesowym w Europie Środkowo-Wschodniej dostęp do rozwiązań ,,Modern Work”, w tym usług głosowych.

 

– Wnosimy do tego aliansu całą swoją wiedzę telekomunikacyjną, aby wynieść Modern Work na nowy poziom. Po wywołanym pandemią nacisku na pracę zdalną, teraz priorytetem jest synchronizacja różnych systemów oprogramowania do obsługi poczty, telefonii, czatów i współpracy, używanych równolegle w wielu firmach. Ten proces będzie w nadchodzących latach jednym z czynników napędzających współpracę z klientami korporacyjnymi. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni ze ścisłej kooperacji z firmą Mitel w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki połączeniu specjalistycznej wiedzy nasi partnerzy handlowi będą teraz predestynowani do efektywnego wspierania podmiotów biznesowych na drodze do nowoczesnej pracy. – zapewnia Dominik Kaczmarek, CEO KOMSA Polska.

 

KOMSA Polska wspiera swoich partnerów na wszystkich etapach, od wszelkich działań przedsprzedażowych po finalną sprzedaż. Co istotne, resellerzy mogą uzupełniać oprogramowanie o wszystkie niezbędne komponenty sprzętowe z portfolio dystrybutora. Od notebooków, zestawów słuchawkowych i kamer internetowych, przez systemy telefoniczne w chmurze lub lokalne, po routery, przełączniki i inną technologię sieciową.

Jako partner wszystkich operatorów sieci, firma może również zapewnić swoim partnerom handlowym niezbędną łączność i wsparcie technologiczne nawet podczas bieżących operacji. Sprzedawcy biznesowi mogą łączyć poszczególne moduły i dodawać własne usługi, aby stworzyć kompletny pakiet dla swoich klientów. Dodatkowo dystrybutor ICT planuje dla nich szkolenia, podczas których będą mogli rozwijać własne predyspozycje zarówno w zakresie wsparcia technicznego, jak i sprzedażowego.

 

Siła partnerstwa

Wagę poszerzonego partnerstwa podkreśla również Drazen-Ivan Andjelic, dyrektor generalny Mitel Alpine na Europę Środkowo-Wschodnią i Azję Środkową: – Wraz ze zmieniającymi się środowiskami pracy w ciągu ostatnich trzech lat znacznie wzrosło zapotrzebowanie na usługi zunifikowanej komunikacji i współpracy w Europie Środkowo-Wschodniej. Umowa z dystrybutorem o wartości dodanej, jakim jest KOMSA Polska, umożliwi partnerom handlowym korzystanie z wiodącego portfolio UCC i contact center naszej firmy w celu zaspokojenia potrzeb organizacji w regionie. Jednocześnie skorzystają oni z odpowiedniego poziomu wsparcia, uproszczonych procesów i elastyczności handlowej.
Rolą zespołu sprzedaży Mitel jest według ustaleń umowy pomaganie w planowaniu projektu, doradztwie i całym procesie sprzedaży.