Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

KOMSA Polska wyłącznym dystrybutorem Mitel w Europie Środkowo-Wschodniej

KOMSA Polska, wraz z podpisaniem umowy na wyłączną dystrybucję w Europie Środkowo-Wschodniej portfolio ujednoliconej komunikacji i contact center (UC/UCC) firmy Mitel, wychodzi naprzeciw potrzebom regionalnego biznesu w obszarze Modern Work.

Mitel to światowy lider w komunikacji biznesowej, pomagający firmom łączyć się, współpracować i świadczyć innowacyjne usługi dla klientów. Z rozwiązań firmy w zakresie komunikacji i contact center korzysta już ponad 35 milionów użytkowników w przeszło 100 krajach. Marka jest jednym z wiodących dostawców m.in. w regionie EMEA. Globalnie zatrudnia 2.400 pracowników i posiada sieć ponad 4.000 partnerów handlowych. Swoje produkty i rozwiązania komunikacyjne oferuje organizacjom każdej wielkości, zarówno lokalnie, w chmurze, jak i w modelach wdrożeń hybrydowych.

 

Modern Work przekracza granice

Na rynku niemieckim Mitel i KOMSA już od wielu lat budują silne partnerstwo. Jego wyróżnikiem stało się profesjonalne wsparcie sprzedażowe i techniczne zapewniane lokalnym resellerom. Włączenie się w tę współpracę polskiego oddziału KOMSA ma na celu maksymalnie ułatwić resellerom biznesowym w Europie Środkowo-Wschodniej dostęp do rozwiązań ,,Modern Work”, w tym usług głosowych.

 

– Wnosimy do tego aliansu całą swoją wiedzę telekomunikacyjną, aby wynieść Modern Work na nowy poziom. Po wywołanym pandemią nacisku na pracę zdalną, teraz priorytetem jest synchronizacja różnych systemów oprogramowania do obsługi poczty, telefonii, czatów i współpracy, używanych równolegle w wielu firmach. Ten proces będzie w nadchodzących latach jednym z czynników napędzających współpracę z klientami korporacyjnymi. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni ze ścisłej kooperacji z firmą Mitel w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki połączeniu specjalistycznej wiedzy nasi partnerzy handlowi będą teraz predestynowani do efektywnego wspierania podmiotów biznesowych na drodze do nowoczesnej pracy. – zapewnia Dominik Kaczmarek, CEO KOMSA Polska.

 

KOMSA Polska wspiera swoich partnerów na wszystkich etapach, od wszelkich działań przedsprzedażowych po finalną sprzedaż. Co istotne, resellerzy mogą uzupełniać oprogramowanie o wszystkie niezbędne komponenty sprzętowe z portfolio dystrybutora. Od notebooków, zestawów słuchawkowych i kamer internetowych, przez systemy telefoniczne w chmurze lub lokalne, po routery, przełączniki i inną technologię sieciową.

Jako partner wszystkich operatorów sieci, firma może również zapewnić swoim partnerom handlowym niezbędną łączność i wsparcie technologiczne nawet podczas bieżących operacji. Sprzedawcy biznesowi mogą łączyć poszczególne moduły i dodawać własne usługi, aby stworzyć kompletny pakiet dla swoich klientów. Dodatkowo dystrybutor ICT planuje dla nich szkolenia, podczas których będą mogli rozwijać własne predyspozycje zarówno w zakresie wsparcia technicznego, jak i sprzedażowego.

 

Siła partnerstwa

Wagę poszerzonego partnerstwa podkreśla również Drazen-Ivan Andjelic, dyrektor generalny Mitel Alpine na Europę Środkowo-Wschodnią i Azję Środkową: – Wraz ze zmieniającymi się środowiskami pracy w ciągu ostatnich trzech lat znacznie wzrosło zapotrzebowanie na usługi zunifikowanej komunikacji i współpracy w Europie Środkowo-Wschodniej. Umowa z dystrybutorem o wartości dodanej, jakim jest KOMSA Polska, umożliwi partnerom handlowym korzystanie z wiodącego portfolio UCC i contact center naszej firmy w celu zaspokojenia potrzeb organizacji w regionie. Jednocześnie skorzystają oni z odpowiedniego poziomu wsparcia, uproszczonych procesów i elastyczności handlowej.
Rolą zespołu sprzedaży Mitel jest według ustaleń umowy pomaganie w planowaniu projektu, doradztwie i całym procesie sprzedaży.