Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Komsa Spring Partners Summit 2025 „Jesteśmy ponad rynkiem, rozwijamy się dynamicznie (…) w tym roku planujemy wzrost o 30%” – podkreślił Dominik Kaczmarek, CEO Komsa – Westcoast Group Company

W dniach 13–14 marca 2025 roku Hotel Andel’s w Łodzi stał się miejscem spotkania kluczowych graczy rynku technologii i dystrybucji ICT. KOMSA SPRING PARTNERS SUMMIT, zorganizowany przez Komsa Poland Westcoast Group, zgromadził partnerów biznesowych, przedstawicieli wiodących marek technologicznych oraz ekspertów branżowych, oferując przestrzeń do dialogu, inspiracji i wymiany doświadczeń. 

Skala tegorocznego wydarzenia zrobiła imponujące wrażenie – kilkuset zaproszonych gości i obecność globalnych gigantów m.in. takich jak ASUS, Dell Technologies, Google, Samsung Electronics Polska, Lenovo, Sony czy JBL Professional tylko podkreślała znaczenie wydarzenia oraz istotną rolę dystrybutora, firmy Komsa, dla polskiego rynku IT.

W roli organizatora, Komsa – Westcoast Group Company sprawdziła się znakomicie. Program wydarzenia został starannie zaplanowany i łączył część merytoryczną z inspirującymi elementami networkingowymi. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, strategiami rynkowymi oraz produktami, które wkrótce będą kształtować codzienność użytkowników końcowych.

„Ta impreza jest w innym formacie, w formacie trochę luźniejszym, który, jak wierzymy, będzie sprzyjał interakcjom i tworzeniu networkingu. Gościmy przedstawicieli z retailu, z telko , z Commercial. Mamy też licznych vendorów, którzy przedstawiają swoje produkty. Bieżący rok jest rokiem pod egidą rozwoju AI. Natomiast nie możemy zapomnieć o naszych lokalnych, istotnych elementach, takich jak edukacja, jak wszystkie inwestycje, które w tym momencie są realizowane ze strony rządowej” – wyjaśnił Dominik Kaczmarek, CEO Komsa – Westcoast Group Company – „Dzięki partnerom, dzięki vendorom, dzięki naszej ciężkiej pracy w zeszłym roku wzrośliśmy o 34%, przy spadającym rynku. W tym roku planujemy wzrost o 30%”

 

 

Atmosfera summit’u, mimo profesjonalnego i wysokiego poziomu organizacyjnego, była wyjątkowo otwarta i sprzyjała swobodnej wymianie myśli. Partnerzy, prelegenci i organizatorzy tworzyli wspólnie przestrzeń opartą na wzajemnym szacunku i wspólnym celu – rozwoju ekosystemu technologicznego w oparciu o zaufanie i partnerską współpracę.