Konferencja AB Możliwości i Rozwój – określenie skutecznej strategii dotarcia do klienta oraz poszerzenie oferty o nowe kategorie.

W zakończonej w Kielcach konferencji „AB Możliwości i Rozwój”, organizowanej przez największego polskiego dystrybutora IT, wzięło udział ponad 150 gości reprezentujących resellerów oraz dostawców najnowocześniejszych technologii. Głównymi tematami tego wydarzenia było określenie skutecznej strategii dotarcia do klienta końcowego oraz poszerzenie oferty o nowe kategorie produktów i usług.

 

 

 

Całodniowe spotkanie „AB Możliwości i Rozwój” składało się z prelekcji w dwóch głównych blokach tematycznych: digital signage oraz nowoczesna i bezpieczna infrastruktura IT. Konferencję otworzył Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A., który podkreślił znaczenie sprzedaży powiązanej z usługami. Zachęcał także partnerów do poszerzania kompetencji w tym obszarze, poprzez rozbudowę oferty o produkty i rozwiązania pozwalające resellerom i integratorom generowanie przychodów z usług.

 

 

 

W naszej codziennej działalności widzimy, że w ramach sprzedaży projektowej warto koncentrować się na wsparciu partnerów obsługujących małe i średnie przedsiębiorstwa. AB dysponuje najwyższej klasy specjalistami: inżynierami digital signage, project i product managerami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem eksperckim wspomagają partnerów na etapie tworzenia projektu, jak i instalacji, wdrożenia i obsługi posprzedażnej.  Przyszłością jest więc sprzedaż w modelu usługowym (jak biznes projektowy, rozwiązania w chmurowe) i czerpanie przychodów z usług powiązanych ze sprzedażą sprzętu – mówi Zbigniew Mądry, członek zarządu AB S.A.

 

 

Oprócz prelekcji prowadzonych przez ekspertów reprezentujących czołowych dostawców technologii uczestnicy konferencji wzięli udział w szeregu szkoleń z zakresu digital signage oraz infrastruktury IT. Zwieńczeniem intensywnego merytorycznie dnia była angażująca gra kryminalna w klimatach szpiegowskich oraz uroczysta kolacja.