Konica Minolta nawiązała współpracę z firmą Hyland – w Europie wprowadzi platformę do zarządzania treścią Hyland OnBase.
Ponad 50% firm[1] uważa, że najważniejsze czynniki biznesowe, które przemawiają na korzyść cyfrowej transformacji, to zwiększenie produktywności, przy jednoczesnej redukcji kosztów oraz lepsza wymiana informacji. Aby umożliwić przedsiębiorcom realizację tych celów, Konica Minolta nawiązała współpracę z firmą Hyland – wiodącym dostawcą oprogramowania do zarządzania treścią.
OnBase Hyland dla klientów Konica Minolta
OnBase to platforma aplikacyjna, która integruje systemy, informacje, dokumenty oraz procesy biznesowe w całej organizacji. Wspomaga zarządzanie treścią od momentu pojawienia się dokumentu w firmie, poprzez jego przetwarzanie w procesach biznesowych, aż do bezpiecznego zarchiwizowania w repozytorium. Użytkownicy mają dostęp do centralnej bazy z każdego miejsca i o dowolnej porze. Z perspektywy RODO platforma OnBase umożliwia zarządzanie danymi i dokumentami w sposób zgodny (Compliance) z regulacjami rozporządzenia. Już na poziomie architektury i opracowywania technologii wdrożone zostały odpowiednie środki bezpieczeństwa (secure by design).
Kompleksowe środowisko ECM
OnBase jest platformą ECM przeznaczoną dla każdej organizacji lub departamentu, którą można wdrożyć w infrastrukturze u klienta oraz w centrum danych dostępnych w chmurze. Rozwiązanie dostępne jest formie licencji wieczystej, jak i w modelu usługowym SaaS (Software as a Service). Pozwala uporządkować dane biznesowe, ograniczyć dokumenty papierowe i zapewnić natychmiastowy elektroniczny dostęp do wszystkich informacji, bez konieczności opuszczania stanowiska pracy. Po kilknięciu w jeden dokument, na ekranie pokazują się związane z nim informacje, procesy oraz inne pliki.
Platforma może być stosowana do elektronicznego pozyskiwania danych i digitalizacji dokumentów oraz włączania ich w procesy biznesowe takie jak Zarządzanie Sprawami (Case Management), Zarządzanie Fakturami Kosztowymi (Accounts Payable), Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR) czy Zarządzanie Umowami (Contract Management). Użytkownicy mają dostęp do dokumentów zarówno przez OnBase, jak i inne aplikacje i urządzenia, z których korzystają każdego dnia – np. system ERP, e-mail czy urządzenia mobilne.
„Konica Minolta nawiązała współpracę z firmą Hyland, aby w dobie cyfrowej transformacji na bieżąco odpowiadać na potrzeby klientów związane z zarządzaniem treścią. Tworzymy rozwiązania zarówno horyzontalne dla obiegu faktur, digitalizacji dokumentów HR i kadrowych, jak i wertykalne, np. praca z dokumentami kartograficznymi w modułach GIS. Istnieje także możliwość podglądu i edycji otwartych plików CAD, co jest szczególnie ważne w środowiskach projektowych. Dzięki bezproblemowej integracji platformy OnBase jesteśmy w stanie sprostać potrzebom wszystkich organizacji, niezależnie od ich rozmiaru.” – mówi Mateusz Macierzyński, IT/ECM Services Portfolio Manager w Konica Minolta Business Solutions Polska, odpowiedzialny za wprowadzenie platformy OnBase na rynek Centralnej i Wschodniej Europy (CEE).
Zarządzanie treścią zorientowane na użytkownika
Partnerstwo z Hyland jest integralnym elementem realizowania długoterminowej, globalnej strategii Konica Minolta z zakresu cyfryzacji danych, zapewniania ich bezpiecznego obiegu czy tworzenia mobilnych miejsc pracy – przy jednoczesnym spełnieniu wymagań lokalnych klientów.
Źródło:
http://armannm.org/images/downloads/2017_stateim_iw_report.pdf
[1] Według badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Zarządzania Informacją i obrazem – AIIM Industry Watch, 2017: “State of Information Management: Are Businesses Digitally Transforming or Stuck in Neutral?”