Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Konica Minolta podpisała umowę CSP (Cloud Solution Provider) z firmą Microsoft i będzie dostarczała zaawansowane usługi w chmurze – w ofercie Office 365 oraz platforma ECM 365.

Konica Minolta wprowadza nowoczesne usługi w chmurze. – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż czterokrotnie. Aby wspierać przedsiębiorstwa we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi dla swoich pracowników, firma Konica Minolta uzupełnia ofertę o rozwiązania chmurowe Office 365 oraz autorską platformę obsługi procesów biznesowych ECM 365.

 

64% zarządzających małymi firmami przyznaje[1], że elastyczne warunki i możliwość pracy zdalnej pozwoliły im zatrzymać pracowników. Badania potwierdzają, że te czynniki znacząco poprawiają produktywność oraz zadowolenie zespołu: 95% pracujących zdalnie Niemców i 87% Brytyjczyków deklaruje, że lubi swoją pracę[2].

 

Do 2020 roku millenialsi, czyli ceniące mobilność i niezależność osoby w wieku 18-34 lat, będą stanowili już 50% pracowników. Tworzenie miejsc pracy w oparciu o nowoczesne narzędzia i technologie staje się kluczowe nie tylko w kontekście utrzymania konkurencyjności, ale też pozyskiwania wykwalifikowanych specjalistów – mówi Mateusz Macierzyński, IT/ECM Services Portfolio Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

 

 

 

Chmura – niższe koszty, większa mobilność

Konica Minolta podpisała umowę CSP (Cloud Solution Provider) z firmą Microsoft i będzie dostarczała zaawansowane usługi w chmurze, aby wspierać klientów w budowaniu nowoczesnego i elastycznego środowiska pracy. Do oferty włączone zostały Office 365 oraz platforma ECM 365. Pakiet Office ze znanymi aplikacjami takimi jak Excel czy Outlook, wzbogacony o funkcje chmury (m.in. OneDrive, Microsoft Teams), umożliwia pracę w dowolnym miejscu, czasie i na każdym urządzeniu, zapewniając stały dostęp do kluczowych danych. Funkcjonalności dostępne w ramach usługi to między innymi: śledzenie na bieżąco realizacji zadań, współpraca na dokumentach w czasie rzeczywistym, aplikacje biznesowe, zabezpieczenia antyspamowe, planery, kalendarze czy komunikatory. Dodatkowo, takie elementy jak dwuskładnikowe uwierzytelnianie czy lepsza kontrola dostępu zapewniają bezpieczeństwo wrażliwych informacji i zgodność z regulacjami dotyczącymi przechowywania i przetwarzania danych​, takimi jak np. RODO.

 

Platforma ECM 365 pomaga w zarządzaniu procesami w małych firmach (od 5 do 50 pracowników), bez konieczności ponoszenia przez nie kosztów licencji czy utrzymywania serwerów. Działa w całości w chmurze, na sprawdzonych komponentach Microsoft Azure oraz Webcon BPS i może być w ciągu kilku dni uruchomiona jako jedna z usług Office 365 (także poza pakietem). Platforma obsługuje procesy takie jak obieg faktur, e-kancelaria, urlopy, delegacje czy obieg umów i w całości dostępna jest z poziomu przeglądarki oraz aplikacji mobilnej. Moduły, procesy i panele mogą być elastycznie dopasowywane do potrzeb każdej firmy, a nawet integrowane z jej wewnętrznymi systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) czy HRS.

 

– Oferowane przez nas usługi umożliwiają synchronizację danych, usprawniają wymianę informacji, procesy administracyjne, produkcyjne, związane z działem HR czy finansami. Wdrożenie odbywa się w krótkim czasie, a szerokie grono klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw może skorzystać z profesjonalnych procesów biznesowych klasy enterprise, które do tej pory nie były dla nich dostępne. Jest to szczególnie istotne dla firm, które właśnie rozwijają swój biznes i uważnie planują każdą inwestycję. Rozwiązania są również odpowiednio skalowalne i mogą być na bieżąco dopasowywane do potrzeb klientów wraz z ich rozwojem – podsumowuje Macierzyński.  

 

 

[1] Według badania przeprowadzonego przez Plantronics w 2017 roku

[2] Według badania Future Workforce Study, przeprowadzonego na zlecenie Intel i Dell