Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Konkurs Masters&Robots Awards powraca! Zgłoś się do drugiej edycji konkursu i zdobądź prestiżowe wyróżnienie!

Digital University, wiodąca organizacja edukacyjna w Polsce w obszarze nowych technologii, ogłasza start drugiej edycji konkursu Masters&Robots Awards, w którym nagrodzi pionierów innowacji, edukacji cyfrowej i transformacji. Zgłoszenia w 6 kategoriach przyjmowane są do 1 marca br. Partnerem strategicznym konkursu jest InCredibles program Sebastiana Kulczyka.

Masters&Robots Awards ma na celu docenienie liderów, zespołów i organizacji, które wyznaczają trendy i tworzą innowacyjne rozwiązania na polski i zagraniczne rynki. Konkurs skierowany jest do startupów, firm technologicznych, instytucji edukacyjnych, liderów w dziedzinie transformacji cyfrowej, a także dla przedsiębiorstw dbających o zrównoważony rozwój, kreatywnych twórców cyfrowych doświadczeń oraz wszystkich tych, którzy pragną zmieniać świat.

 

– Poszukujemy innowatorów, którzy tworzą przyszłość. Naszą misją jest promowanie dobrych, nowatorskich rozwiązań, m.in. z zakresu sztucznej inteligencji czy np. usprawniających procesy biznesowe. Właśnie dlatego w 2017 roku stworzyliśmy markę Masters&Robots – platformę wymiany wiedzy i inspiracji dla wszystkich, którzy chcą kształtować świat jutra. Szukamy innowacyjnych projektów, które mają potencjał do wprowadzenia realnych zmian w różnych obszarach. Gorąco zachęcam wszystkich, którzy tworzą „nową jakość”, do zgłoszenia swoich projektów do Masters&Robots Awards. To nie tylko szansa na zdobycie prestiżowego wyróżnienia, ale również na poznanie innych pasjonatów innowacji i nawiązanie cennych międzynarodowych kontaktów – mówi Jowita Michalska, prezeska Digital University.

 

Jury złożone z polskich i zagranicznych ekspertów, przedstawicieli świata nauki i biznesu, przyzna nagrody w sześciu kategoriach:

  • Masters of Innovation – za przełomowe projekty, które zmieniają świat; przyznawana zespołom i organizacjom, które dzięki pomysłowości i innowacyjności przyczyniły się w 2023 roku do znacznego postępu w swojej dziedzinie.
  • Masters of AI Experience – za wyjątkowe przykłady współpracy i rozwiązania wewnątrz organizacji oraz dedykowane klientom, w których sztuczna inteligencja jest integrowana w sposób przemyślany i odpowiedzialny, prowadząc do realnego postępu; skierowana do zespołów.
  • Masters of Social Impact – za inicjatywy realizowane w oparciu lub wokół nowych technologii, które mają pozytywny wpływ: społeczny, etyczny lub środowiskowy.
  • Masters of Innovation Leadership – dla wizjonerów oraz zespołów, które realizują ideę innowacyjnego przywództwa: inspirują innowacje i wspierają kulturę ciągłego rozwoju w swoich organizacjach.
  • Masters of Future Oriented Culture– dla zespołów i organizacji, które tworzą organizacje oparte o kulturę ciągłego uczenia się, rozwoju , gdzie nowe pomysły są pielęgnowane i doceniane.
  • Masters of Global Impact – dla startupów, które zmieniają świat, wprowadzając innowacyjne rozwiązania na rynek globalny.

 

 

W kapitule Masters&Robots Awards zasiadają: Jowita Michalska, prezeska Digital University, Carlo van de Weijer, dyrektor zarządzający Instytutu Systemów Sztucznej Inteligencji na Uniwersytecie Technicznym w Eindhoven, Dariusz Jemielniak, ekspert w dziedzinie strategicznego zarządzania i HR w firmach technologicznych, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Uniwersytecie Harvarda, David Gram, lider ds. innowacji i współzałożyciel Diplomatic Rebels, Rafał Mrówka, profesor w SGH, dyrektor programu MBA-SGH, Aleksandra Auleytner, partner i dyrektor działu praktyki IP&TMT w kancelarii DZP, Tina Sobocińska, założycielka HR4future, wykładowczyni na SGH i SWPS, Katarzyna Śledziewska, dyrektor zarządzająca DELab UW, profesor na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego i Łukasz Węgrzyn, partner i dyrektor praktyki IT & data w Osborne Clarke.

Na zgłoszenia do konkursu organizatorzy czekają do 1.03.2024 r. W drugiej połowie marca Jury oceni projekty, a zwycięzców poznamy w kwietniu

 

AV & DS Awards 2024 – Za nami pierwsza edycja niezwykłego wydarzenia dla branży audio-wideo, gdzie nagrodziliśmy najlepsze firmy w branży!