Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Konsumenci wolą kupować elektronikę w aplikacjach zakupowych, w odpowiedzi na te potrzeby, polska sieć sklepów Komputronik wprowadza własną aplikację zakupową

Aż 74% konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76% używa ich do sprawdzania lub porównywania cen – wynika z badania firmy Komputronik S.A, przeprowadzonego na przełomie sierpnia i września br. Odpowiadając na te potrzeby, polska sieć sklepów Komputronik wprowadza własną aplikację zakupową, która ma zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do licznych okazji zakupowych i atrakcyjnych ofert.

Z raportu „Wykorzystywanie przez polskich konsumentów aplikacji zakupowych”, przygotowanego na zlecenie firmy Komputronik S.A., wynika, że elektronika to najczęściej wybierana przez użytkowników aplikacji mobilnych (62%) kategoria produktów o wysokiej wartości. Kluczowymi zaletami tego kanału sprzedaży są wygoda i szybkość dokonywania transakcji, co szczególnie doceniają entuzjaści nowych technologii. Dla 80% użytkowników aplikacji zakupowych ważny jest prosty, intuicyjny interfejs, który ułatwia nawigację. Kolejnym istotnym czynnikiem jest personalizacja – aż 74% respondentów ceni możliwość dostosowania zakupów do swoich preferencji. Co więcej, aż 60% konsumentów zwraca uwagę na możliwość przeglądania opinii innych klientów oraz dodawania własnych rekomendacji, co wzmacnia ich zaufanie do produktów i wspiera proces podejmowania decyzji zakupowych.

– Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny wzrost liczby użytkowników korzystających z naszego sklepu na urządzeniach mobilnych. Naturalną konsekwencją stało się uruchomienie dedykowanej aplikacji zakupowej, która jest natywna. Oznacza to, że została zaprojektowana przez nasz zespół od podstaw, aby w pełni wykorzystać możliwości platform mobilnych. Dzięki temu możemy zaoferować nowoczesny, intuicyjny design, wysoką wydajność oraz dostęp do atrakcyjnych ofert. Wierzymy, że klienci docenią zarówno wygodę zakupów mobilnych, jak i dodatkowe funkcje dostosowane do ich oczekiwań – mówi Karolina Pietz-Drapińska, Marketing & Digital Development Director z Komputronik S.A.

 

Okazja dnia na zakup elektroniki w dedykowanej cenie promocyjnej

W aplikacji Komputronik czeka na klientów dostęp do licznych dodatkowych benefitów, takich jak darmowa dostawa bez żadnych ograniczeń, możliwość zakupu na raty 0% oraz wydłużone prawo zwrotu. Jak przekonują twórcy, warto pobrać ją już teraz, nawet jeśli zakupy planowane są później, ponieważ to właśnie na niej Komputronik będzie udostępniał informacje o najbardziej unikalnych cenowo ofertach.

Codziennie w naszej aplikacji, w ramach „Okazji Dnia”, dostępny jest jeden wybrany produkt, który oferujemy w dedykowanej cenie promocyjnej. To doskonała szansa, by nasi klienci zdobyli pożądany produkt w atrakcyjnych warunkach. Zależy nam, aby aplikacja była jak najbardziej komfortowa dla jej użytkowników. Dlatego będziemy regularnie monitorować i analizować sposób jej użytkowania, by stale dostosowywać ją do ich potrzeb – zarówno pod kątem funkcji, możliwości, jak i oferty produktowej oraz usługowej – mówi Karol Tokarski, Dyrektor e-Commerce z Komputronik S.A.

 

Aplikacja Komputronik jest dostępna do bezpłatnego pobrania bezpośrednio w popularnych sklepach z aplikacjami: Google Play, iOS – App Store, AppGallery lub na stronie.

 

Samsung wiąże duże nadzieje z nowym kompleksem badawczo-rozwojowym