KONTEL uruchomił nowoczesną platformę B2B dla resellerów – KONTEL.net 2.0, to zupełnie nowy, zaawansowany system B2B dla sklepów i profesjonalnych Partnerów.
Dynamiczny rozwój oferty KONTEL skłonił nas do opracowania zupełnie nowej wersji systemu business-to-business dla sklepów i profesjonalnych Partnerów. KONTEL.net 2.0 to e-commerce’owe narzędzie łańcucha dostaw, które umożliwia naszym Partnerom dostęp do nowości produktowych, specjalnych cen promocyjnych i wsparcia online!
KONTEL jako polski dystrybutor specjalizowany i lider krajowego rynku rozwiązań AV, IP oraz szeroko rozumianej komunikacji głosowej i wideo, importuje bezpośrednio od producentów i reprezentuje w Polsce ponad 30 topowych marek, promując najnowocześniejsze technologie charakteryzujące się wysoką dynamiką sprzedaży. System KONTEL.net 2.0 wizualizuje aktualne stany magazynowe, dostępność oraz korzystne promocje oferowane dla Polski przez producentów za pośrednictwem dystrybutora KONTEL.
Wdrożony nowy system B2B KONTEL.net jest odzwierciedleniem oferty dystrybucyjnej firmy, składającej się z zaawansowanych rozwiązań liderów rynku w obszarze telefonii IP, GSM, systemów konferencyjnych, audio-wizualnych, przemysłowych, edukacyjnych, profesjonalnych słuchawek dla biura oraz systemów znajdujących zastosowanie w handlu i służbie zdrowia. 6 wiodących brandów telefonów IP, 4 marki rozwiązań wideokonferencyjnych – te liczby stanowią o sile oferty KONTEL. Zarejestruj się i sprawdź szerokie portfolio wiodących producentów – Plantronics, Polycom, Alcatel, Ascom, Panasonic, ClearOne, Motorola, HRT, Huawei, Konftel, Swissvoice, Snom, innovaphone, Yealink, Sharp, Patton i wielu innych.
KONTEL.net w wersji 2.0 to zupełnie nowy, zaawansowany system B2B zbudowany na bazie wieloletnich doświadczeń. Przyjazny i intuicyjny interfejs, rozbudowana wyszukiwarka produktów, model wielowalutowy, interaktywny czat z konsultantem oraz wsparcie i doradztwo doświadczonego zespołu handlowców i inżynierów to kluczowe zalety systemu. Zarejestrowany Partner otrzyma indywidualny koszyk zamówień, które może realizować w oparciu o specjalne, resellerskie ceny. Cały zespół Partnera może mieć dostęp do panelu Klienta, a poszczególnym pracownikom można nadawać różne uprawnienia.