Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Krzysztof Florczak wraca do zespołu polskiego oddziału Microsoft, gdzie obejmie stanowisko Channel Sales Lead – będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów biznesowych w kanale partnerskim.

Krzysztof Florczak wraca do zespołu polskiego oddziału Microsoft, gdzie jako Channel Sales Lead będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów biznesowych w kanale partnerskim. Stanowisko objął z dniem 1 sierpnia 2018 r.

 

Przez ostatnie dwa lata Krzysztof Florczak był dyrektorem działu Consumer & Device Sales (CDS) w Rosji. Odpowiadał również za działania grupy CDS w regionie Wspólnoty Niepodległych Państw i Azji Środkowej. Swoją karierę w strukturach Microsoft rozwija od 14 lat, w trakcie których zarządzał różnymi działami, w tym również polskim zespołem Consumer & Device Sales i konsumencką działalnością Microsoft w Polsce. Zarządzał też sprzedażą do Małych, Średnich Firm i Klientów Korporacyjnych (SMS&P), a wcześniej odpowiadał za współpracę z producentami urządzeń (OEM). Krzysztof posiada ogromne doświadczenie w pracy z kanałem partnerskim, a jego powrót do Polski na tę rolę dowodzi tego, jak strategiczny wymiar ma ekosystem partnerski dla Microsoft.

 

„Jest mi niezmiernie miło wrócić do Polskiego oddziału Microsoft. Moja dotychczasowa kariera zawodowa koncentrowała się na współpracy z Partnerami, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, żeby wesprzeć polski zespół w tym obszarze. Microsoft widzi swoją przyszłość w oparciu o ścisłą współpracę z ekosystemem partnerskim. Jestem przekonany, że to właśnie otwarte i skuteczne współdziałanie z partnerami pozwoli na przełamywanie barier rynkowych i przyspieszy cyfrową rewolucję technologiczną” – podkreśla Krzysztof Florczak.

 

Krzysztof Florczak, zanim dołączył do zespołu Microsoft, przez 12 lat pracował w California Computer Company, gdzie odpowiadał za sprzedaż, marketing oraz rozwój nowych klientów. Przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora generalnego. Krzysztof jest absolwentem Politechniki Łódzkiej, gdzie studiował Inżynierię Procesową oraz Zarządzanie. Prywatnie jest zapalonym żeglarzem, narciarzem, nurkiem oraz globtroterem.