Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kto ma problem z X? Nowa nazwa Twittera może sprowadzić na Muska kłopoty

Decyzja miliardera Elona Muska o przemianowaniu Twittera na X może być skomplikowana prawnie: firmy takie jak Meta i Microsoft mają już prawa własności intelektualnej do tej samej litery.

Jak informuje Reuters, w poniedziałek Musk zmienił nazwę sieci społecznościowej Twitter na X i zaprezentował nowe logo platformy mediów społecznościowych, stylizowaną czarno-białą wersję inicjału.

Właściciele znaków towarowych – które chronią takie rzeczy, jak nazwy marek, logo i slogany identyfikujące źródła towarów – mogą dochodzić naruszenia, jeśli inne znaki towarowe wprowadzałyby konsumentów w błąd. Środki zaradcze obejmują zarówno odszkodowanie pieniężne, jak i blokadę użytkowania.

X jest tak powszechnie używany i cytowany w znakach towarowych, że jest kandydatem do wyzwań prawnych – a firma znana wcześniej jako Twitter może w przyszłości stanąć w obliczu własnych problemów w obronie swojej marki X.

„Istnieje 100% szans, że Twitter zostanie przez kogoś pozwany” – powiedział adwokat ds. znaków towarowych Josh Gerben, który powiedział, że naliczył prawie 900 aktywnych rejestracji znaków towarowych w USA, które już obejmują literę X w wielu branżach.

Lenovo Yoga Book 9i, mieliśmy w rękach prawdziwy hit tegorocznych targów CES