Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kyocera wybiera rozwiązanie firmy IFS (wdrożone w chmurze) do zarządzania serwisem w 17 krajach Europy, obsługujące internet rzeczy.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma KYOCERA Document Solutions Europe, wiodący producent rozwiązań z zakresu cyfrowego przetwarzania dokumentów, wdroży rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem, które zoptymalizuje jej procesy serwisowe i stanie się zunifikowanym systemem łączącym wszystkie placówki firmy w Europie.

 

Firma KYOCERA Document Solutions Europe oferuje szeroką gamę drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania, jak również usługi z zakresu zarządzania dokumentacją — oferta firmy ma na celu zapewnienie efektywnej i ekonomicznej obsługi procesów związanych z dokumentacją. Po wnikliwej analizie ofert kilku dostawców oprogramowania firma KYOCERA Document Solutions Europe zadecydowała o wdrożeniu rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w celu optymalizacji procesów serwisowych i utworzenia jednolitego rozwiązania IT obsługującego europejskie placówki firmy. Dzięki rozwiązaniu IFS firma skróci czas reakcji serwisowej, poprawi zarządzanie umowami i gwarancjami, jak również zwiększy efektywność współpracy z partnerami biznesowymi.

 

Rozwiązanie zostanie wdrożone w usłudze IFS Managed Cloud w środowisku Microsoft Azure — jest to kompleksowa usługa oparta na idei chmury prywatnej. Podczas fazy wstępnej nastąpi opracowanie standardu europejskiego, który następnie zostanie pilotażowo uruchomiony w firmie KYOCERA Document Solutions Europe. W fazie drugiej opracowany standard zostanie przeniesiony na spółki zależne firmy KYOCERA na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, wśród których znajduje się firma Triumph Adler, która od wielu lat jest częścią grupy KYOCERA.

 

„Dokładnie zapoznaliśmy się z wszystkimi znanymi produktami na rynku” — powiedział Takahiro Sato, prezes firmy KYOCERA Document Solutions Europe. „Firma IFS zaoferowała nam najbardziej kompletne i skalowalne na poziomie międzynarodowym rozwiązanie obsługujące wszystkie ważne dla nas obszary i zapewniające wysoki poziom komunikacji danych. Jednym z czynników przeważających na korzyść firmy IFS była innowacyjna i przyszłościowa architektura oferowanego rozwiązania”.

 

„Umowa z firmą KYOCERA Document Solutions Europe to dla firmy IFS wydarzenie przełomowe. Pozyskanie tego strategicznego klienta jeszcze bardziej ugruntowuje naszą pozycję lidera oprogramowania do zarządzania usługami serwisowymi oraz potwierdza, że długoterminowe inwestycje w takie technologie, jak internet rzeczy czy środowiska chmurowe, świetnie się sprawdzają w przedsiębiorstwach globalnych.” – dodał Peter Höhne, wiceprezes działu sprzedaży i marketingu w oddziale IFS w Europie Centralnej.

 

Więcej informacji na temat wsparcia firmy IFS dla organizacji serwisowych: www.ifsworld.com/corp/industries/service-providers/.