INCOM GROUP SA. wdrożył nową, udoskonaloną formę ekspozycji produktów na swojej platformie zakupowej Incom Online, uzyskując łatwiejsze i bardziej intuicyjne zakupy dla Partnerów.
Produkt, oraz sposób jego prezentacji to kluczowe aspekty przyjemności korzystania ze sklepu internetowego. Z myślą o komforcie swoich Partnerów INCOM wdrożył nową, udoskonaloną formę ekspozycji produktów na swojej platformie zakupowej Incom Online. Dzięki przemyślanej ergonomii poruszanie się po kartach towarów stało się bardziej intuicyjne, a nowoczesna ekspozycja to nie tylko korzyść wizualna, ale przede wszystkim sprawniejsze i bardziej efektywne zakupy naszych Partnerów – relacjonowała Magdalena Zając-Krzyżoś, Deputy Director of Sales & Marketing w INCOM GROUP.
Nowa karta produktowa zyskała pełny obraz produktu. Rozbudowana galeria pozwala przyjrzeć się wszystkim szczegółom, takim jak złącza czy detale wykończenia. Dodatkowe materiały wideo umożliwiają zapoznanie się z urządzeniem i jego przykładowym wykorzystaniem. Nowa prezentacja parametrów technicznych ułatwia szybsze uzyskanie poszukiwanych informacji.
Karta została zaprojektowana w sposób, który umożliwia także prostszą nawigację. Dzięki wprowadzonym zmianom można bezpośrednio przechodzić z aktualnie przeglądanego produktu do innych modeli, a wręcz całego asortymentu tego samego producenta lub innych producentów podobnych rozwiązań.
Kluczowym dodatkiem, który pomoże w wyborze najbardziej optymalnego produktu są WARIANTY. Są to inne produkty, będące alternatywą dla aktualnie przeglądanego, które swoją specyfikacją są najbardziej do niego zbliżone. Mogą różnić się np. jednym parametrem lub stanowią opcję kolorystyczną.
INCOM zaprasza do zapoznania się ze wszystkimi udogodnieniami jakie daje nowa karta produktowa na dedykowanej podstronie platformy B2B oraz do jeszcze przyjemniejszych zakupów na online.incom.pl