Lenovo i Motorola otworzyły swój pierwszy showroom w Polsce a drugi w Europie

Lenovo i Motorola z dumą ogłaszają otwarcie swojego pierwszego showroomu w Polsce. Nowa przestrzeń, zlokalizowana w historycznym budynku Prudential w Hotelu Warszawa, oferuje klientom możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami, zrozumienia korzyści płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji oraz uczestnictwa w licznych wydarzeniach edukacyjnych i biznesowych.
Showroom o powierzchni 200 metrów kwadratowych prezentuje szeroką gamę produktów obu marek, w tym tablety, akcesoria, laptopy biznesowe, gamingowe i konsumenckie, monitory oraz smartfony Motorola. Odwiedzający mogą nie tylko obejrzeć i przetestować urządzenia, ale także uzyskać porady od ekspertów. Specjalnie przygotowane strefy dla użytkowników biznesowych i graczy oraz strefa relaksu sprawiają, że przestrzeń jest zarówno edukacyjna, jak i przyjazna.

Oprócz prezentacji produktów, showroom będzie służył jako miejsce warsztatów i wydarzeń edukacyjnych, mających na celu rozwój kompetencji cyfrowych wśród Polaków. Lenovo planuje regularne spotkania, aby pomóc konsumentom lepiej zrozumieć i korzystać z technologii Lenovo i Motorola.
– To nasz pierwszy flagowy showroom w Polsce – naprawdę inspirująca przestrzeń, w której klienci mogą zapoznać się z najnowszą technologią i zobaczyć na własne oczy, jak może ona poprawić ich życie. To druga tego typu lokalizacja w Europie, która jest świadectwem naszego zaangażowania w przybliżenie idei „Smarter Technology for All” ludziom, którzy korzystają z technologii na co dzień – komentuje Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo. – Nie tylko prezentujemy urządzenia – tworzymy także centrum inspiracji, edukacji i komunikacji. Dzięki specjalnie przygotowanym warsztatom i praktycznym doświadczeniom chcemy umożliwić naszym klientom uwolnienie pełnego potencjału innowacji „Smarter AI for All”

Nowa identyfikacja wizualna Lenovo została zastosowana w showroomie, a wnętrze, zaprojektowane z naciskiem na prostotę i zrównoważony rozwój, stworzone jest z wysokiej jakości materiałów, budujących minimalistyczną i ciepłą atmosferę, zgodną z wartościami marki.
Podczas dnia otwarcia odwiedzający mieli okazję zobaczyć jedną z wyróżniających się technologii Lenovo – Lenovo Auto-Twist AI PC. To urządzenie z obrotowym ekranem, dostosowującym się do ruchu użytkownika, może przekształcić laptop w tablet za pomocą poleceń głosowych. Posiada również funkcje bezpieczeństwa, takie jak automatyczne zamykanie, gdy jest pozostawione bez nadzoru.

Otwarcie showroomu zbiegło się z globalną premierą najnowszego smartfonu Motoroli – edge 60 fusion. Klienci kupujący produkty Lenovo o wartości powyżej 399 zł otrzymają limitowany pakiet akcesoriów (Szczegóły dostępne są w regulaminie promocji). Osoby, które zdecydują się na zakup smartfonu Motorola, otrzymają słuchawki Moto Buds+ (przy zakupie modelu Razr lub Edge) lub Moto Buds (model: Moto G lub Moto E).



