Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo i Motorola otworzyły swój pierwszy showroom w Polsce a drugi w Europie

Lenovo i Motorola z dumą ogłaszają otwarcie swojego pierwszego showroomu w Polsce. Nowa przestrzeń, zlokalizowana w historycznym budynku Prudential w Hotelu Warszawa, oferuje klientom możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami, zrozumienia korzyści płynących z wykorzystania sztucznej inteligencji oraz uczestnictwa w licznych wydarzeniach edukacyjnych i biznesowych.

Showroom o powierzchni 200 metrów kwadratowych prezentuje szeroką gamę produktów obu marek, w tym tablety, akcesoria, laptopy biznesowe, gamingowe i konsumenckie, monitory oraz smartfony Motorola. Odwiedzający mogą nie tylko obejrzeć i przetestować urządzenia, ale także uzyskać porady od ekspertów. Specjalnie przygotowane strefy dla użytkowników biznesowych i graczy oraz strefa relaksu sprawiają, że przestrzeń jest zarówno edukacyjna, jak i przyjazna.

 

 

Oprócz prezentacji produktów, showroom będzie służył jako miejsce warsztatów i wydarzeń edukacyjnych, mających na celu rozwój kompetencji cyfrowych wśród Polaków. Lenovo planuje regularne spotkania, aby pomóc konsumentom lepiej zrozumieć i korzystać z technologii Lenovo i Motorola.

– To nasz pierwszy flagowy showroom w Polsce – naprawdę inspirująca przestrzeń, w której klienci mogą zapoznać się z najnowszą technologią i zobaczyć na własne oczy, jak może ona poprawić ich życie. To druga tego typu lokalizacja w Europie, która jest świadectwem naszego zaangażowania w przybliżenie idei „Smarter Technology for All” ludziom, którzy korzystają z technologii na co dzień –  komentuje Matt Dobrodziej, SVP & EMEA President, Lenovo. – Nie tylko prezentujemy urządzenia –  tworzymy także centrum inspiracji, edukacji i komunikacji. Dzięki specjalnie przygotowanym warsztatom i praktycznym doświadczeniom chcemy umożliwić naszym klientom uwolnienie pełnego potencjału innowacji „Smarter AI for All”

 

 

Nowa identyfikacja wizualna Lenovo została zastosowana w showroomie, a wnętrze, zaprojektowane z naciskiem na prostotę i zrównoważony rozwój, stworzone jest z wysokiej jakości materiałów, budujących minimalistyczną i ciepłą atmosferę, zgodną z wartościami marki.

Podczas dnia otwarcia odwiedzający mieli okazję zobaczyć jedną z wyróżniających się technologii Lenovo – Lenovo Auto-Twist AI PC. To urządzenie z obrotowym ekranem, dostosowującym się do ruchu użytkownika, może przekształcić laptop w tablet za pomocą poleceń głosowych. Posiada również funkcje bezpieczeństwa, takie jak automatyczne zamykanie, gdy jest pozostawione bez nadzoru.

 

 

Otwarcie showroomu zbiegło się z globalną premierą najnowszego smartfonu Motoroli – edge 60 fusion. Klienci kupujący produkty Lenovo o wartości powyżej 399 zł otrzymają limitowany pakiet akcesoriów (Szczegóły dostępne są w regulaminie promocji). Osoby, które zdecydują się na zakup smartfonu Motorola, otrzymają słuchawki Moto Buds+ (przy zakupie modelu Razr lub Edge) lub Moto Buds (model: Moto G lub Moto E).