Lenovo nawiązało wieloletnią współpracę sponsoringową z zespołem Formuły 1 – Scuderia Ferrari, począwszy od rozpoczętego właśnie sezonu 2018.
Lenovo inauguruje wieloletnie partnerstwo z Scuderia Ferrari – w ramach ogólnoświatowej promocji swojej marki firma Lenovo nawiązała wieloletnią współpracę sponsoringową z zespołem Formuły 1 – Scuderia Ferrari, począwszy od sezonu 2018 rozpoczynającego się w niedzielę 25 marca.
Partnerstwo to zapewni Lenovo ekspozycję marki: logo Lenovo będzie widnieć na bocznym skrzydle i w sekcji przedniego zawieszenia bolidu F1 Scuderia Ferrari 2018, a także na strojach członków zespołu i na ramieniu kombinezonu kierowcy. Lenovo będzie też dostarczać swoje produkty, w tym laptopy ThinkPad i tablety Miix do użytku przez zespół Scuderia Ferrari na torze wyścigowym i poza nim.
„Cieszymy się z partnerstwa z zespołem Scuderia Ferrari – jedną z najsłynniejszych marek na świecie, cenioną za doskonałość pod względem projektowania, wydajności i innowacyjności – czyli wartości bliskich Lenovo. Połączenie globalnej platformy Formuły 1 i marki Ferrari to doskonała okazja do dalszego wzmocnienia wizerunku marki Lenovo na arenie światowej”. – skomentował sponsorską współpracę, Gianfranco Lanci – Lenovo Corporate President and Chief Operating Officer.
Logo Lenovo pojawiło się po raz pierwszy na bolidzie SF71H 22 lutego w Maranello we Włoszech, a w Melbourne zadebiutuje na pierwszym Grand Prix sezonu 2018 Formuły 1.