Lenovo NPT 2024: „Lenovo to zdecydowanie numer jeden, jeśli chodzi o komputery w globalnym ujęciu, ale też w Europie i w Polsce!”- podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska

15 maja, w warszawskim Kinogramie, odbyła się kolejna, 18 już edycja wydarzenia New Product Training (NPT) organizowanego przez Lenovo. Gospodarz wydarzenia, Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, w swoim wystąpieniu wskazał na siłę marki Lenovo oraz jej pozycję niekwestionowanego lidera.

Lenovo od dawna już okupuje pozycję lidera rynku komputerów osobistych, oferując jednak znacznie więcej niż tylko poczciwe „pecety”. Ten globalny dostawca jest znany zarówno ze swoich laptopów, serwerów i stacji roboczych, jak też, w ostatnim czasie, także ze smartfonów należącej do Lenovo marki Motorola. Tak szerokie portfolio daje wyjątkową pozycję Lenovo na rynku. W swoim wystąpieniu skierowanym do partnerów Lenovo, Wojciech Zaskórski zauważył także, że firma jest jedną z najwyżej cenionych w obszarze wydajności łańcucha dostaw. Trudno nie uznać tego elementu, szczególnie mając w pamięci czas niedoborów elektroniki dwa lata temu, za szczególnie ważny.

„Lenovo to jest ten brand, z którym warto współpracować (…) warto być z Lenovo. Dlaczego? Po pierwsze, warto być vendorem, który po prostu jest największym graczem na rynku komputerów na świecie. Lenovo to zdecydowanie numer jeden, jeśli chodzi o komputery w globalnym ujęciu, ale też w Europie i w Polsce. Lenovo to nie tylko komputery. Mamy wspaniały sukces w rozwiązaniach klasy enterprise. Mamy wielki sukces z urządzeniami mobilnymi z Motorola, która już w tej chwili ma 15% rynku. Rozwijamy linię monitorów. Rozwijamy rozwiązania ThinkSmart. To wszystko składa się na taki obraz One stop shop vendor, który jako jedyny na rynku jest w stanie zaoferować i zaadresować każdą potrzebę klienta końcowego.” – powiedział Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.

 

 

Podczas tegorocznego Lenovo NPT mogliśmy zobaczyć na żywo wiele modeli urządzeń z szerokiego portfolio produktowego Lenovo, ale też spotkać się z czołowymi przedstawicielami marki w Polsce. Szczegółowo nasze wrażenia opisujemy w poświęconym Lenovo NPT 2024 artykule:

Lenovo New Product Training 2024: Nowe rozwiązania dla biznesu gotowe na erę AI