Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo NPT 2024: „Zapewniamy partnerom najnowsze technologie oraz narzędzia do współpracy” – podkreśla Paweł Dybowski, Channel Team Leader w Lenovo Polska

Lenovo New Product Training (NPT) odbyło się już po raz 18. Na tym corocznym spotkaniu lidera rynku z partnerami omawiano nie tylko najnowszy line-up produktowy, ale też program partnerski Lenovo. 

NPT to coroczne spotkanie Lenovo z partnerami, skupione na nowych produktach globalnego dostawcy technologii. Jednocześnie, jest to znakomita okazja by omówić wspólnie to, co stanowi ramy do współpracy pomiędzy vendorem, a jego kanałem partnerskim: program partnerski, wraz z jego zasadami i założeniami. To głównie na tym temacie skupił się w swoim wystąpieniu Paweł Dybowski, Channel Team Leader w Lenovo Polska.

„Jak co roku możemy przedstawić naszym partnerom najnowsze technologie i rozwiązania z portfolio Lenovo. Jest to też niesamowita okazja do spotkania się na żywo z naszymi partnerami i porozmawiania o przyszłej współpracy” – wyjaśnia Paweł Dybowski, Lenovo„Podczas swojego wystąpienia miałem przyjemność przedstawić partnerom korzyści i benefity płynące z programu partnerskiego Lenovo 360. Przedstawiłem korzyści wynikające z posiadania statusu Platinium i Gold oraz przedstawiłem program Lenovo Elevate dla partnerów autoryzowanych, również dla działów handlowych.” 

 

 

Lenovo tego dnia miało rzeczywiście wiele do zaprezentowania. Nowości sprzętowych, które już teraz trafiły do oferty globalnego lidera sprzedaży komputerów, jest niemało. Więcej o tegorocznym Lenovo NPT można przeczytać tutaj:

 

Szczególnej uwadze polecamy komentarz General Managera Lenovo Polska, Wojciecha Zaskórskiego, który w rozmowie z nami zaznaczył “Lenovo to zdecydowanie numer jeden, jeśli chodzi o komputery w globalnym ujęciu, ale też w Europie i w Polsce!”

Lenovo New Product Training 2024: Nowe rozwiązania dla biznesu gotowe na erę AI

 

Na można pominąć komentarza Tomasza Klewinowskiego, SMB & Channel Director w Lenovo Polska który w rozmowie z nami podkreślił “Lenovo to w tej chwili najbardziej kompleksowy dostawca IT w Polsce”

Lenovo NPT 2024: „Lenovo to w tej chwili najbardziej kompleksowy dostawca IT w Polsce” – potwierdza Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska