Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo osiąga rekordowy kwartał, zarówno pod względem zysku, jak i przychodów. Producent rośnie w ujęciu globalnym w rewelacyjnym tempie.

Lenovo osiąga rekordowy kwartał, ponieważ wzrost firmy nadal napędza postępująca transformacja cyfrowa. Rentowność firmy ma się podwoić w ciągu trzech lat. 

 

Grupa Lenovo ogłosiła rekordowe wyniki kwartalne, z historycznymi rekordami zarówno pod względem zysku, jak i przychodów. W obecnych warunkach, w dobie niedoborów sprzętowych i wywołanych nimi wzrostami cen, bicie rekordów przez dostawców IT jest możliwe jedynie w sytuacji, gdy po mistrzowsku opanowali zabezpieczenie łańcuchów dostaw.

 

 

Przychód netto wzrósł o 65% rok do roku do 512 mln USD, a marża netto wzrosła o 0,7 punktu, co jest zgodne z zapowiadanymi wcześniej planami Lenovo, aby podwoić marżę w ciągu trzech lat. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł 742 mln USD, co oznacza wzrost o 58% rok do roku, a przychody Grupy kontynuowały silną trajektorię wzrostu, osiągając 17,9 mld USD, co oznacza wzrost o 23% rok do roku. Przepływy pieniężne z działalności operacyjnej podwoiły się rok do roku do 1,6 mld USD, a jednocześnie wydatki Grupy na badania i rozwój wzrosły o prawie 60% dzięki zwiększonym inwestycjom w innowacje.

 

„Nowa architektura technologii IT firmy Lenovo „Client-Edge-Cloud-Network-Intelligence” nabiera tempa i jest coraz bardziej akceptowana w całej branży. Dzięki silnej realizacji naszej strategii 3S (Smart Devices/IoT, Smart Infrastructure, Smart Vertical) w ostatnim kwartale zarówno nasze przychody netto, jak i przychody osiągnęły nowe rekordy i jesteśmy na dobrej drodze do podwojenia naszej marży netto w ciągu trzech lat. Jednocześnie nasze inwestycje w badania i rozwój znacznie wzrosły, o prawie 60%” – powiedział Yuanqing Yang, prezes i dyrektor generalny Lenovo. „Patrząc w przyszłość, będziemy nadal dążyć do naszego celu, jakim jest podwojenie wydatków na badania i rozwój w ciągu trzech lat oraz dalsze napędzanie naszej inteligentnej transformacji opartej na usługach”.

 

 

ALSO zyskuje kolejną firmę dystrybucyjną. Tym samym wzmacnia swoją pozycję na jednym z największych rynków w Europie.