Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo podczas corocznego wydarzenia Lenovo New Products Training 2019, przedstawiło swoją strategię oraz potwierdziło mocną pozycję na rynku opartą na szerokiej współpracy z kanałem partnerskim.

9 kwietnia odbyło się coroczne spotkanie Lenovo z cyklu New Products Training, podczas którego firma Lenovo przedstawiła swoją strategię oraz potwierdziła mocną pozycję na rynku opartą na szerokiej współpracy z kanałem partnerskim. Wydarzenie Lenovo New Product Training 2019 odbyło się po raz kolejny w Warszawie i zgromadziło ponad 300 mniejszych i średnich firm z całej Polski, którzy odgrywają kluczową rolę w kanale partnerskim Lenovo.

 

„Pomimo trudnego roku finansowego jesteśmy zadowoleni z wyników jakie osiągnęliśmy. Na rynku małych i średnich firm zwiększyliśmy swój udział do 24%, co plasuje nas na drugim miejscu. Chcemy być liderem w tej kategorii, dlatego przed nami wiele pracy. Liczymy również na wsparcie naszych partnerów, którzy odgrywają ogromną rolę w przyjętej przez nas strategii biznesowej.” – powiedział witając uczestników Andrzej Sowiński – Country General Manager, nawiązując do silnej pozycji Lenovo w Polsce jak i na świecie.

 

Gospodarzem spotkania był Juliusz Niemotko, który piastuje stanowisko SMB Channel Manager. To właśnie do jego zadań w Lenovo Polska należy rozwijanie kanału partnerskiego, współpraca i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi. Juliusz Niemotko potwierdził działania na rzecz wzmocnienia pozycji w segmencie SMB, co przyczynić ma się do uzyskania pozycji lidera na rynku notebooków w Polsce.

 

Całość spotkania została podzielona na bloki tematyczne, podczas których przedstawiciele firmy prezentowali najważniejsze informacje związane z ofertą produktową firmy, aspektami sprzedażowymi i uwarunkowaniami rynkowymi. Jednym z paneli była prezentacja poświęcona systemom wspomagającym sprzedaż i zasadom certyfikacji. Partnerzy handlowi poznali pełen pakiet korzyści, jakie mogą osiągnąć we współpracy z Lenovo, w tym wsparcie marketingowe i techniczne, szkolenia produktowe, zamówienia na specjalnych, atrakcyjnych warunkach czy dostęp do portalu Lenovo Partners, IDoLenovo.pl i wielu innych narzędzi.

 

 

Marka ThinkPad od lat kojarzy się z solidnym i niezawodnym sprzętem, który jest w stanie sprostać nawet najbardziej wygórowanym oczekiwaniom. O jej sile oraz postrzeganiu przez klienta opowiedziała Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert, która zaprezentowała badania spontanicznej świadomości marki oraz preferencji zakupowych. Z badań wynika, że seria produktów ThinkPad cieszy się ogromną renomą i prestiżem, co pozytywnie wpływa na postrzeganie całej marki Lenovo.

 

Jednym z głównych wydarzeń konferencji były prezentacje nowych urządzeń biznesowych ThinkPad, które są kluczowe dla modelu biznesowego Lenovo. Tomasz Szewczak – SMB Product Manager – przedstawił najnowsze generacji laptopów biznesowych ThinkPad X1 Carbon, X1 Extreme, T490 oraz Yoga X390. W tym miejscu sporo uwagi poświęcono również kwestiom bezpieczeństwa, a dokładniej innowacyjnym systemom ThinkShield. To kompleksowa oferta zabezpieczeń, chroniąca urządzenie przed kradzieżą i dostępem nieupoważnionych osób. W najnowszych modelach serii ThinkPad wprowadzono takie rozwiązania jak mechaniczna osłona wbudowanej kamery internetowej, blokowanie możliwości przesyłania danych przez porty USB, fizyczny zamek w stacji dokującej czy opcjonalna matryca LCD w wersji ThinkGuard, która współpracując z kamera IR zapewnia prywatność w miejscu publicznym, informując o osobach zaglądających przez ramię i przyglądających się temu, co robimy na komputerze.

 

 

Łukasz Rutkowski – DT / WKST/ Vis 4P Manager zaprezentował pełną ofertę desktopów, stacji roboczych oraz monitorów m.in. z serii ThinkVision. Te ostatnie wykazują znaczące wzrosty i stale zwiększają swój udział w rynku. Podczas prezentacji nie mogło zabraknąć przenośnego monitora ThinkVision M14. Ważący niecałe 600 gramów 14 calowy wyświetlacz został doceniony podczas targów Mobile World Congress 2019 w Barcelonie, gdzie zdobył szereg prestiżowych nagród.

 

Podczas kolejnej sesji Tomasz Stanek, pełniący funkcję Service Delivery Managera, oraz Maciej Polak, 4P Product Engineer &  Evangelist, zaprezentowali proces zmian jakie w ostatnich kilku miesiącach nastąpiły podczas restrukturyzacji serwisu Lenovo. Jednym z efektów jest znaczący wzrost satysfakcji z serwisu, czego przykładem jest poprawa zadowolenia klientów w opublikowanym w marcu br. rankingu amerykańskiego serwisu Rescuecom, który umieścił firmę Lenovo na 2. miejscu najbardziej niezawodnych producentów komputerów osobistych i tabletów. Nowoczesne podejście do sposobu dystrybucji części zamiennych, szybkości i jakości obsługi, a także utworzenie nowego centrum serwisowego we Wrocławiu jest gwarantem jakości oraz bezpieczeństwa zarówno dla partnerów firmy, jak i klientów końcowych.

 

 

Tuż po nich wystąpił Artur Duszczyk, Technical Sales Representative z działu Data Centre Group, który opowiedział o najnowszych rozwiązaniach dla nowoczesnych centrów danych takich jak: serwery, pamięć masowa oraz urządzenia sieciowe. Podczas swojego przemówienia podkreślił, że celem nadrzędnym Lenovo DCG jest dwukrotny wzrost obrotów poprzez poszerzenie bazy partnerów handlowych i klientów oraz koncentracja na rozwiązaniach inteligentnej transformacji przedsiębiorstw.

 

Gościem specjalnym całodziennego wydarzenia był Mateusz Kusznierewicz. Dwukrotny medalista olimpijski, pięciokrotny reprezentant Polski na igrzyskach olimpijskich, dwukrotny indywidualny mistrz świata w klasie Finn oraz Star, pięciokrotny mistrz Europy oraz wielokrotny zdobywca mistrzostw Polski. Od czasu przejścia na sportową emeryturę zaangażowany w rozwijanie swoich licznych przedsięwzięć biznesowych. Podczas swojej prelekcji opowiedział o tym, jak sport i biznes mają ze sobą wiele wspólnego, bowiem w obu do osiągnięcia sukcesu niezwykle ważne są te same umiejętności i wartości: wyznaczanie celów, motywacja, praca zespołowa, systematyczność oraz radzenie sobie z porażkami i wyciąganie z nich wniosków.