Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo podczas NPT 2017, przedstawiło strategię opartą na szerokim portfolio i mocnej współpracy z kanałem partnerskim.

13 kwietnia w Warszawie odbyło się kolejne coroczne spotkanie Lenovo z cyklu New Product Training, gdzie firma Lenovo przedstawia strategię opartą na szerokim portfolio i mocnej współpracy z kalałem partnerskim.

 

 

Jak zawsze oprawa całego wydarzenia była spektakularna – ogromna scena ze kilkunastometrową ścianą monitorów nie ustępowała największym światowym wydarzeniom. Całodzienną konferencję rozpoczęło wystąpienie Andrzeja Sowińskiego, który zaprezentował sytuację firmy w Polsce i na świecie. Mimo trudnego rynku, Lenovo radzi sobie bardzo dobrze – co sekundę sprzedawane są 4 urządzenia Lenovo. Ich wysoką jakość potwierdzają liczne nagrody, przyznawane zarówno za innowacyjność i funkcjonalność, jak również za design.  I ta mocna oferta będzie coraz atrakcyjniejsza.

 

 

Jakich produktów możemy się spodziewać a najbliższym czasie? Podczas NPT można było wziąć udział w licznych prezentacjach różnych linii produktowych, a także samemu sprawdzić, jak działają najnowsze urządzenie w portfolio Lenovo. Przede wszystkim Lenovo mocno wchodzi w rynek komputerów gamingowych. Seria dla graczy, sygnowana logo LEGION obejmuje zarówno notebooki jak i komputery stacjonarne: ideapad Y720, Y520 (15” i 17”) ideacentre Y720 i Y920 + akcesoria: klawiatura, słuchawki, myszka, podkładka, monitor Y27 – już dostępne w sprzedaży.

 

 

Z segmentu urządzeń biznesowych nowa rodzina X1. W tym roku pokazano nową generację rodziny X1: X1 Carbon, X1 YOGA oraz X1 Tablet. Zademonstrowane zostały również nowe stacje robocze. W czasie NPT można było zobaczyć również najnowsze smartfony z rodziny MOTO.

 

 

Wystąpieniem na które wszyscy czekali tego dnia była prezentacja Tomasz Włastowskiego. Podobnie jak rok temu, Tomasz przedstawił swoją diagnozę sytuacji na rynku IT. Nie było zaskoczeniem, że jest ona trudna. Brak pieniądza na rynku i ograniczona liczba przetargów publicznych to tylko przykłady tego, z czym boryka się teraz kanał partnerski. Tak jak rok temu, było dużo trudnych pytań z sali. I tak jak rok temu odpowiedzi Tomasza Włastowskiego pokazały jednoznaczną i konsekwentną strategię Lenovo na współpracę z partnerami.

 

 

Ta strategia to dalsze budowanie stabilnej i opatrej na zaufaniu współpracy z partnerami, dostarczenie narzędzi, które pomogą zdobywać wiedzę, ale również sprawnie odpowiadać na zapytania klientów. Ale to nie wszystko. Praca z resellerami to również działania na rzecz podnoszenia podnoszenia kompetencji, a co za tym idzie sprzedaży droższych rozwiązań. Tomasz Włastowski po raz kolejny pokazał, że konsekwentnie idzie obraną drogą, a ta droga to umacnianie kanału partnerskiego przez merytoryczne działania i budowanie zaufania między interesariuszami.