Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo podczas premiery najnowszych produktów serii Lenovo Legion, zaprezentował zespół e-sportowy „The Legion” oraz niezwykły projekt „Jedi Challenges”.

W warszawskim studiu Pin-Up 20 września 2017 roku odbyła się konferencja firmy Lenovo. To właśnie tu między innymi miała miejsce premiera najnowszych produktów gamingowej serii Lenovo Legion. Nie zabrakło deklaracji, ciekawych wystąpień i atrakcji wyjętych rodem z innej galaktyki.

 

O Lenovo Legion

Gościem specjalnym, a zarazem prowadzącym wydarzenie był mistrz polski Need For Speed Łukasz ,,lecho” Leśniewski. Główną częścią eventu były wystąpienia osób odpowiadających za produkty gamingowe Lenovo Legion: Andrzej Sowiński – Country General Manager, Alicja Klemendorf – Marketing Manager, Maciej Polak – 4P Product Engineer and Evangelist, Rafał Ryfczyński – Product Manager oraz przedstawiciel firmy Intel: Paweł Gepner – HPC Platform Architect EMEA.

 

 

 

Dla graczy i przez graczy

O strategii marki Lenovo Legion opowiedział Andrzej Sowińśki – Country General Manager Lenovo Polska. Lenovo to od wielu lat lider polskiego rynku komputerów osobistych, numer jeden w PC z udziałami na poziomie 20,9 %, numer jeden w kategorii notebooków z udziałami 26,1 %, a także czołowy dostawca desktopów (7,2 %). Od 2011 roku w portfolio Lenovo pojawiały się urządzenia dedykowane graczom. Dostrzegając potencjał rynku, na którym tylko w samej Polsce liczba graczy wynosi 15 mln użytkowników, firma zdecydowała się na stworzenie osobnej marki gamingowej – Lenovo Legion.

Andrzej Sowiński w swojej prezentacji wskazał także na rosnącą rolę wirtualnej rzeczywistości w obecnym i przyszłym funkcjonowaniu firm technologicznych. Ekonomiści szacują, że światowy rynek VR kształtuje się obecnie na poziomie 3,7 bilionów dolarów, zaś w 2020 jego ma wzrosnąć do ok. 28,3 bilionów dolarów. Firma Lenovo stawia na przyszłość w rozszerzonym wymiarze, prezentując kolejne po Phab 2 Pro urządzenia, korzystające z tej technologii. Tym razem są to Lenovo Explorer i projekt Star Wars: Jedi Challenges.

 

 

 

Legionowa rodzina

Aktualną ofertę produktową marki Legion przedstawił Maciej Polak – 4P Product Engineer and Evangelist. Opowiedział on o całym portfolio gamingowym Lenovo Legion. Wskazał, że firma dostarcza rozwiązania do każdego z segmentów dla graczy – od notebooków, przez desktopy, po monitory i akcesoria. Tworzone urządzenia są przeznaczone dla szerokiego grona odbiorców: entuzjastów, zawodowców oraz codziennych użytkowników. Przedstawiciel firmy Lenovo przybliżył charakterystykę najnowszej linii pecetów Lenovo Legion Towers, które miesiąc temu zostały po raz pierwszy zaprezentowane na targach Gamescom, a już niedługo pojawią się także na polskim rynku.

Co więcej, w wystąpieniu rozwinięto kwestie związane z VR i AR. To właśnie Maciej dokładnie zdradził tajemnice Lenovo Explorer. Okazało się, że jest to produkt, dzięki któremu możemy poznawać świat, uczyć się, a nawet pracować na wyższych niż dotąd obrotach. Gogle Lenovo Explorer pozwalają zwiedzić najdalsze zakątki naszej planety, czy oglądać filmy i zdjęcia w 360 stopniach. Co więcej, w celach naukowych użytkownik będzie mógł np. zmienić się w atom wody. Dzięki nowym technologiom konsumenci poznają nieznany dotąd świat rozszerzonej rzeczywistości.

Prawdziwą niespodziankę dla graczy Lenovo przygotowało wspólnie z marką Motorola. Nowy moduł kompatybilny z rodziną modułowych smartfonów Moto Z – Moto Mods Gamepad, pozwala na transformacje telefonu w przenośną konsolę do gier. Precyzja, wytrzymała bateria i gamingowy design sprawią, że jest to urządzenie przyjazne wszystkim graczom. Produkt już w październiku trafi na rynek.

 

 

 

Współpraca z marką Intel

Od wielu lat Lenovo współpracuje z marką Intel, także w sektorze gamingu. Paweł Gepner – HPC Platform Architect EMEA z Intel Corporation był gościem specjalnym, który opowiedział, jak firma, w której pracuje, wspiera i rozwija sektor przeznaczony dla graczy, których na całym świecie jest już aż 2.2 miliarda. Paweł Gepner podkreślił, że rynek VR ma ogromne znaczenie dla gamingu. Szacuje się, że wartość inwestycji w start-up’y pracujące nad VR od 2010 roku wyniosła 4 miliardy dolarów, a cała działka zajmująca się wirtualną rzeczywistością rośnie w niezwykle dynamicznym tempie. Gość specjalny pokrótce omówił również jedną z najważniejszych gamingowych imprez – Intel Extreme Masters, na której Lenovo Legion miało swoją oficjalną premierę.

 

 

 

Gaming w akcji

O marketingowych, ale i gamingowych działaniach opowiedziała Alicja Klemendorf – Marketing Manager Lenovo Polska. Lenovo Legion zadebiutował podczas Intel Extreme Masters 2017. Jednak w tym roku to nie koniec gamingowych wyzwań. Przed Legionem jeszcze Poznań Game Arena i Warsaw Games Week. Lokalne działania idą w parze z obecnością marki Legion na światowych wydarzeniach dedykowanych graczom: Gamescom, Pax, Twitch czy ESL Pro League. Co więcej, w tym roku firma Lenovo będzie sponsorem turnieju Gefore GTX Challenge, który odbędzie się w dniach 18-19 listopada. To turniej, w którym 8 drużyn z całej Europy rozegra 28 meczów o mistrzostwo w 8 różnych gier. Całość będzie oczywiście streamowana i wspierana komunikacyjnie przez 48 związanych z imprezą influencerów.

 

 

 

Player Unknown’s Battlegrounds w prawdziwym świecie

Lenovo wzięło udział w projekcie związanym z grą Player Unknown’s Battlegrounds. Wspólnie z partnerami, firmami X-kom, Intel i Microsoft, marka wykorzystała potencjał popularnej gry i stworzyła projekt Level: Battleground. 4 influencerów, a także X-kom we współpracy z Lenovo, zrekrutowali łącznie 5 drużyn, króre finalnie miały się zmierzyć w rozgrywce Player Unknown’s Battlegrounds w prawdziwym świecie. Pięcioosobowe zespoły znalazły się w postapokaliptycznym otoczeniu, a ich zadaniem było wyeliminowanie przeciwnika. Całą rozgrywkę komentowali w sieci Rock i Ziemniak. Lenovo pokazało, że gaming nie zna ograniczeń. Na pewno tych kreatywnych.

 

 

 

Akcja 30 days to pro

Projektem stworzonym wspólnie z Komputronikiem, Intelem i Microsoftem jest 30 days to pro, którego celem było stworzenie profesjonalnego zespołu e-sportowego. Podczas pierwszego etapu, czyli rozgrywek online w Counter Strike’a zmagało się aż około 4000 graczy. Drugi i trzeci etap pozwoliły natomiast wyselekcjonować najlepszych z najlepszych. Nie decydowały wyłącznie umiejętności w graniu, ale też umiejętność gry w zespole, czy radzenia sobie z presją i przegraną. Pięciu najlepszych graczy trafiło do poznańskiego gaming house’u by stworzyć drużynę z prawdziwego zdarzenia. Podczas 30 dniu wytrwale trenowali, byli pod opieką psychologa sportu i innych specjalistów, a także trenera, który opracowywał strategie gry. Jak sobie poradzą? Rozgrywkę będziemy mogli śledzić już na PGA, gdzie drużyna zmierzy się z Pompa Team Yellow.

 

 

 

Drużyna The Legion

Podczas konferencji The Legion, bo tak nazywa się team wyłoniony w ramach akcji 30 days to pro, uzyskała miano oficjalnej drużyny Lenovo Legion, Komputronik i firmy Intel. W jej skład wchodzą: Rafał „creativ” Krupka, Kamil „Shaibuz” Kuryś, Adrian „Henry” Ryba, Damian „XO” Gołembiewski, Jakub „JacKobi” Dymowicz. To oni będą trenować pod okiem profesjonalnego trenera Kamila „HopE” Tarki, aby w przyszłości stawić czoła najlepszym drużynom z całego świata.

 

 

 

Galaktyczna niespodzianka

Ostatnim elementem wydarzenia było zaprezentowanie, po raz pierwszy w Polsce, technologicznej nowości Lenovo i Disneya – Star Wars: Jedi Challenges. Ten nowy produkt rozszerzonej rzeczywistości na motywach Gwiezdnych Wojen, zapewni fanom serii nieosiągalne dotychczas wrażenia. Zestaw Jedi Challenges obejmuje działające ze smartfonem gogle Lenovo Mirage AR, kontroler-miecz świetlny (Lightsaber), lokalizator (Tracking Beacon) oraz wiele godzin gry w świecie Gwiezdnych Wojen. Urządzenie pozwala przenieść Gwiezdne Wojny do zacisza własnego domu.