Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo podczas Women’s Forum for the Economy and Society w Paryżu przedstawia wyniki badań raporcie na temat różnorodności i włączania różnych grup społecznych.

Różnorodność i włączanie różnych grup społecznych zyskują coraz większe znaczenie w hierarchii wartości i oczekiwań względem miejsca pracy w różnych kulturach i krajach na świecie. Tak wynika z raportu przedstawionego dziś przez Lenovo na spotkaniu Women’s Forum for the Economy and Society.

 

Firma Lenovo przeprowadziła niedawno globalną ankietę wśród 5000 osób w 5 krajach: Chinach, USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Brazylii. Respondenci reprezentowali różne grupy wiekowe, rasowe i kulturowe. Uczestnicy ankiety ze wszystkich krajów stwierdzili, że technologie pozytywnie wpływają na różnorodność i włączanie różnych grup społecznych oraz na zbliżanie ludzi z całego świata. Pod względem znaczenia różnorodność i włączanie różnych grup społecznych uplasowały się zaraz za takimi kwestiami jak zatrudnienie, opieka zdrowotna i edukacja, co świadczy o istotnych zmianach w systemie wartości: różnorodność i inkluzywność wobec różnych grup społecznych postrzegane są bardziej jako szansa na budowanie społeczności, a mniej jako sposób na osiągnięcie założonych wskaźników.

 

„Coraz większe docenianie różnorodności i włączania różnych grup społecznych oznacza fundamentalną zmianę w systemie wartości. Jest to szczególnie istotne w kontekście rozwoju nowych technologii, takich jak rzeczywistość rozszerzona i wirtualna, 5G, a także sztuczna inteligencja, które wymagają różnorodności, kreatywności i otwartości. Znaczenie różnorodności w naszej, a także we wszystkich innych firmach jest obecnie dużo bardziej oczywiste niż kiedykolwiek przedtem” — powiedział Yang Yuanqing, CEO Lenovo.

 

Firma Lenovo przedstawiła wyniki globalnej ankiety w swoim pierwszym raporcie na temat różnorodności i włączania różnych grup społecznych. Opisano w nim działania sprzyjające różnorodności i integracji w 160 krajach, prezentując strategie, programy i zasady mające na celu krzewienie tych wartości w całej firmie.

 

 

Różnorodność i włączanie różnych grup społecznych potraktowano w raporcie Lenovo w sposób całościowy. Podkreślono w nim firmowy cel osiągnięcia udziału co najmniej 20% kobiet w zarządach spółek na całym świecie do roku 2020. W zarządzie oddziału amerykańskiego Lenovo planuje osiągnąć w tym samym terminie poziom co najmniej 28‑procentowego udziału przedstawicieli społeczności pochodzenia azjatyckiego, latynoamerykańskiego, hawajskiego i z wysp Pacyfiku, rdzennych Amerykanów i osób ras mieszanych.

 

„Różnorodność i włączanie różnych grup społecznych to dla nas konieczność o charakterze globalnym” — powiedziała Yolanda Conyers, Chief Diversity Officer w Lenovo. „Sprzyjają one wdrażaniu najlepszych, przełomowych pomysłów, a także umożliwiają nam lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zaspokajanie”. 

 

Respondenci globalnej ankiety Lenovo wskazali, że sektor technologiczny ustępuje innym branżom pod względem krzewienia różnorodności i włączania różnych grup społecznych. Technologia daje dostęp do zróżnicowanych opinii i umożliwia uczestnictwo w życiu społecznym wszystkim mieszkańcom świata. W związku z tym ma ogromny potencjał wprowadzania pozytywnych zmian w każdym aspekcie różnorodności. Co ciekawe, żaden respondent nie uważa swojego własnego kraju za lidera w dziedzinie realizacji tych wartości ani nawet za kraj radzący sobie pod tym względem „powyżej średniej”.

 

Różnorodność i włączanie różnych grup społecznych są powszechnie postrzegane jako wartości zasadnicze, a w Lenovo uważa się, że sprzyjają znaczącym zmianom postaw i zachowań.

Więcej informacji na temat raportu i badania można uzyskać tutaj.